Gå til innhold

Flere som får to tette?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vart gravid etter 5 mnd. Kjenner 2 som var gravide 2 mnd etter og 3 mnd etter fødsel men vart ikkje samme år. Er spent på ho som fødte 17 des og har termin 17 des. Tenk om ho får den dagen og da er det 1 år imellom..

Anonymous poster hash: df999...6f3

Det er 21 mnd mellom mine to eldste, jeg vil si at det har vært en ganske perfekt aldersforskjell :)

Ja, det har vært utfordrende og tøft til tider, men det å se den gleden de har hatt av hverandre og det gode samspillet og vennskapet som har utviklet seg mellom de, er helt klart verdt det! :wub:

Annonse

Jeg syntes ikke noe særlig om barseltiden sist gang, ammeproblemer og mye styr...alt sitter litt ferskt i minne, deriblant den snikende kvalmen jeg går rundt med :( Må vel bare la det gå noen dager slik at det synker inn :)

Det syntes ikke jeg heller! Husker jeg gråt rundt og lurte på hvor i all verden all den hyggelige barseltiden var:p

Men, med det friskt i minne vet jeg at det går over. Tror det blir lettere denne gangen, vet litt mer hva som venter. Det savnet jeg veldig fra jordmor/lege, litt mer forberedelse på tiden etter fødsel. Ikke bare selve fødselen. Den går vel sjelden som planlagt uansett;)

hadde det litt på samme måte i barseltiden, det jeg husker best var at jeg var konstant utslitt og fjern... men når det er sagt så venter jeg nr 2 i mai, altså 22 måneder mellom dem. det er også litt for å "komprimere" småbarnstiden... gleder meg, blir slitsomt og bra :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...