Gå til innhold

Diagnose habituell abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når det ikke går som en ønskerVi har prøvd ei god stund på å få en liten til i hus, men det har ikke gått som vi ønsker. Har mistet 3 ganger og har nå fått påvist faktor leiden. Har startet opp med albyl-E som jeg skal bruke frem til graviditet og og ut svangerskapet. Er en diagnose som gjør at jeg er mer utsatt for blodpropp. Det kan og være en grunn til at jeg mister for det danner seg blodpropper i morkaka. Er derfor jeg har startet på Albyl-E. Er det andre som har vert gjennom liknende? Ønsker å komme i kontakt med andre som har vert gjennom liknende. Det er noe som tar vannvittig på kroppen å miste å det og ikke vite om vi kommer til å få drømmen oppfylt om å få en til i hus.- Det å ikke vite hvordan det går når jeg går på Albyl-E. - Er en medisin som det i følge pakningsvedlegget står at det kan gjøre det vanskeligere for å bli gravid, i mens gyn sier at mange tar den for å bli lettere gravid, mens legen sier det samme som pakningsvedlegget.- Har blødninger en uke før mensen som gjør at jeg er redd for at det gjør det vanskeligere for å bli gravid, men gyn sier det ikke har noe å si. Skulle ta primolut-N i 10 dager for å se om det ordner seg. Spurte gyn om det har noe å si for om det gjør det vanskeligere for å bli gravid. Han sier han er usikker(følte vel han egentlig ikke ville svare 100%). Legen sa at då er det enda vanskeligere.Akuratt nå har jeg en periode der jeg kan rive håret av meg selv. Hører andre starter på Albyl-E fra eggløsningen. Hvorfor er dette så forskjellig? Noen starter opp med crinone når de bler gravide som jeg skal, mens andre starter opp fra eggløsningen. Syns det er vanskelig er ikke så mangen å prate med og ønsker ikke å være så åpen om det før jeg føler meg klar for det.Forstod det var en del her inne som har vert gjennom liknende. Kjenner jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med noen som har vert gjennom liknende. Har valgt å ikke være åpen om det. Orker ikke tanken på det akkurat nå. 

Anonymous poster hash: 04a68...94a

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...