Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Dere som har barn fra før. Når flyttet kjæresten deres inn? Anonymous poster hash: cd742...600
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Han flyttet inn etter 2 år Anonymous poster hash: d83d9...0e3
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Vi kjøpte hus sammen etter 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Han flyttet inn etter 2 år Anonymous poster hash: d83d9...0e3 Wow, hvordan klarte du/dere å vente 2 år? Med tanke på at dere da hadde to av alle utgifter og sånt selv om det egentlig var unødvendig.. og man vil jo gjerne være sammen så mye som mulig. Anonymous poster hash: cd742...600
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Nå har det snart gått ett år og vi har ikke snakket om det en gang. Men vi har mange barn til sammen, begge utdanner seg nå og han har nettopp flyttet inn i en nybygget leilighet (kjøpte for et år siden rett før vi traff hverandre, ferdigstilt nå). Så det er ikke bare å flytte inn til hverandre. Vi måtte ha solgt hvert vårt og kjøpt noe sammen. Jeg og barna måtte flyttet til en annen kommune. Vel.. Det er fint å være kjærester en stund til for å komme forbi forelskelsen og være helt, helt sikre på at vi vil være sammen. Selvom vi er det nå, så kan en hverdag med fem unger bli mye hvis vi ikke har prøvd ut forholdet på godt og vondt først.. Tenker jeg (og sikkert han) Jeg har hoppet inn i ting alt for mange ganger før, og det har enda ikke endt bra. Tenkte jeg skulle fornuftig denne gangen. Anonymous poster hash: e2439...a77
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Vi ventet to år. Nå har vi vært sammen i fem år og nettopp kjøpt vår første bolig sammen kanskje det blir et kjærlighetsbarn om et par år også Anonymous poster hash: 9927b...792
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #7 Skrevet 15. september 2013 Vi ventet to år. Nå har vi vært sammen i fem år og nettopp kjøpt vår første bolig sammen kanskje det blir et kjærlighetsbarn om et par år også Anonymous poster hash: 9927b...792 Igjen, hvordan klarer dere? Jeg gråter når han drar fra meg og jeg vet at jeg ikke får se han på 3-4 dager Savner han så fælt og føler meg ikke hel uten han.. Dessuten- hvor økonomisk smart er det å bo to steder osv? Er jo veldig mange fordeler med å bo sammen. Jeg orker hvertfall ikke det styret å reise frem og tilbake mellom oss, handle nesten dag-til-dag og nesten ikke kunne planlegge ting i 2 år til. Anonymous poster hash: cd742...600
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #8 Skrevet 15. september 2013 Jeg tenkte ikke på økonomien som grunn til å flytte sammen. Jeg var i full jobb og forsørget meg selv og barnet mitt. Vi møtte hverandre da jeg var 22 og min samboer 21 år. Jeg ville vente et par før jeg lot han flytte inn. Det var av hensyn til barnet mitt. Ville ikke at hun skulle knytte seg til en person som plutselig ble borte. Den sjansen er jo alltid til stede, men den er jo mindre hvor mer stabilt forholdet er. Veldig lett å ta avgjørelser når man er nyforelsket. Jeg valgte å ta den avgjørelsen etter to år hvor jeg tenkte litt mer med hodet enn med kun hjertet. Men nå har jeg et fryktelig vondt brudd med barnefar bak meg og jeg ville skåne min datter fra å miste enda en farsfigur. Håper dere finner ut av det. Gjør det som er riktig for dere. Anonymous poster hash: 9927b...792
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #9 Skrevet 15. september 2013 Jeg tenkte ikke på økonomien som grunn til å flytte sammen. Jeg var i full jobb og forsørget meg selv og barnet mitt. Vi møtte hverandre da jeg var 22 og min samboer 21 år. Jeg ville vente et par før jeg lot han flytte inn. Det var av hensyn til barnet mitt. Ville ikke at hun skulle knytte seg til en person som plutselig ble borte. Den sjansen er jo alltid til stede, men den er jo mindre hvor mer stabilt forholdet er. Veldig lett å ta avgjørelser når man er nyforelsket. Jeg valgte å ta den avgjørelsen etter to år hvor jeg tenkte litt mer med hodet enn med kun hjertet. Men nå har jeg et fryktelig vondt brudd med barnefar bak meg og jeg ville skåne min datter fra å miste enda en farsfigur. Håper dere finner ut av det. Gjør det som er riktig for dere. Anonymous poster hash: 9927b...792 Jeg tenkte også at jeg ville vente lenge av hensyn til datteren min. Men nå bor jeg på 120 kvm alene med masse plen/uteplass som skal ordnes og jeg har så mye utgifter at det er såvidt det går rundt. Har datteren 50% og jobber kun kveld når jeg ikke har henne, så mulighetene for å se hverandre er ikke de beste fra før- men vi reiser frem og tilbake til hverandre for å se hverandre mest mulig. Bor i en bag annenhver uke og jeg begynner å bli sliten av det også. Har liksom "gått på en smell" med 2 tidligere samboere. Første var jeg sammen med 2 år før vi kjøpte eget, flyttet fra hverandre 2 mnd etterpå (sikkert rekord). BF flyttet inn så og si med engang, ellers hadde jeg mistet leiligheten. Vi fikk barn og var sammen 3 år- men viste seg jo at han var en annen enn han utga seg for å være. Er så usikker jeg.. Vil jo ikke ødelegge noe for datteren min heller. Hun har møtt han som venn av mamma og hun digger han jo allerede. HI Anonymous poster hash: cd742...600
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #10 Skrevet 15. september 2013 Høres ut som dere har et godt forhold. Da er det greit å se litt på andre ting. Hvordan er økonomien hans? Jeg brant meg på dette før, så jeg ba om å få se selvangivelsen før han flyttet inn. Han hadde ingen skjult gjeld eller andre ting jeg så etter. Fast inntekt osv er også en fordel. Dessuten hvordan er familien hans, vennene hans? Hvordan løser dere en krangel/diskusjon? Hvordan er forholdet når det kommer vonde og dårlige dager? Mulig jeg er gal men disse tingene ville jeg ha en oversikt over før han flyttet inn. Og det tok tid før altcdette var pp plass Anonymous poster hash: 9927b...792
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #11 Skrevet 15. september 2013 Høres ut som dere har et godt forhold. Da er det greit å se litt på andre ting. Hvordan er økonomien hans? Jeg brant meg på dette før, så jeg ba om å få se selvangivelsen før han flyttet inn. Han hadde ingen skjult gjeld eller andre ting jeg så etter. Fast inntekt osv er også en fordel. Dessuten hvordan er familien hans, vennene hans? Hvordan løser dere en krangel/diskusjon? Hvordan er forholdet når det kommer vonde og dårlige dager? Mulig jeg er gal men disse tingene ville jeg ha en oversikt over før han flyttet inn. Og det tok tid før altcdette var pp plass Anonymous poster hash: 9927b...792 Takk for ordentlige svar Det er veldig godt å få et annet synspunkt. Han tjener veldig godt- ble headhuntet til den stillingen han jobber i nå. Han tjener bedre enn meg og tar jobb veldig seriøst hvertfall Tusen takk for innspill- er sånne ting jeg er ute etter. Skulle gjerne hatt en sjekkliste over ting vi burde "overlevd" før vi flytter sammen. HI Anonymous poster hash: cd742...600
Anonym bruker Skrevet 15. september 2013 #12 Skrevet 15. september 2013 Dere som har barn fra før. Når flyttet kjæresten deres inn? Anonymous poster hash: cd742...600 Etter 5 mnd, og vi hadde da datet fast i 5 mnd fra før av. Anonymous poster hash: 57e1b...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå