Gå til innhold

facebook dott deaktivert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er kontoen min deaktivert. Jeg liker ikke facebook lengre. å nå står jegfor det. det er ei møkkabok. ødelegger det sosiale livet som betyr noe. samt at nå sliter folk med å sladre om noe om meg. vil folk ha tak i meg. har jeg faktisk en telefon. vil folk vite noe om meg å mitt må de faktisk spørre meg. Å jammen har jeg fått ytterligere flere timer tilbake i døgnet til å gjøre viktige ting som mere tid med barna. :-)

Anonymous poster hash: e58bd...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man ikke klarer å begrense bruken og får mange timer til overs så var det nok lurt å deaktivere kontoen din

Anonymous poster hash: 345b4...69b
Skrevet

Jeg orket rett å slett ikke mer på face så jeg deaktiverte den i mange måneder før jeg måtte ta den i bruk igjen fordi det var den enkleste måten å komme i kontakt med mange, men jeg snek meg inn igjen å slettet nesten alle. Ja, faceen er ikke full av mange superlykkelige bekjente, men det er egentlig ganske deilig..

Anonymous poster hash: 857bd...634
Skrevet

Jeg startet med å slette endel dritlige folk. men fikk en følelse av å fjerne heile. merker jeg vil inn igjen. men herregud. jg har tlf. jeg har en inngangsdør. så skal klare og holde meg ute av facebook.

Anonymous poster hash: e58bd...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...