Gå til innhold

Dere som har født flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha født barn nr 3 merker jeg at mensen varer mye kortere, men jeg blør mye mer de dagene jeg har den. Det er akkurat som om kanalen blodet kommer ut er blitt så utvidet at blodet bare fosser ut. Jeg må bruke både tampong og bind de første dagene. Det er nesten skummelt, for blodet renner nærmest nedover beina når jeg skal på do. Noen andre som har merket slike endringer etter fødslene??

Anonymous poster hash: 82f7e...e97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har født to barn, og ikke merket noen sånn endring. Tror nok ikke du har blitt så utvidet, nei (dersom det er mer enn 1 uke siden fødsel)

Anonymous poster hash: 10a8d...75d
Skrevet

Det er mer enn et år etter siste fødsel...

Skrevet

Jeg hadde det slik etter jeg fødte nummer 3. Stabiliserte seg etter en stund. Det samme skjedde etter nummer 4 og 5 ble født. Vart verre for hver fødsel, og nå sist tok det over 1 år før det ble "bra".

Anonymous poster hash: 8416b...a54
Skrevet

Sånn er det her og. Mensen er kortere, typ 1-2dager, men det er så sinnsykt masse som kommer på en gang.

Syklusen har og blitt mer stabil enn før. Før var den på 42dager eller mer og det varierte på lengden, men nå er den på rundt 28dager uansett..

Anonymous poster hash: 50658...5bc
Skrevet

Takk for svar. Det er greit å vite at det er "normalt". Lurer på om det hjelper med knipeøvelser? :)

Skrevet

Tror neppe det er fordi at du er større nedentil enn før.. Tror heller at det er hormonelt eller noe..

Anonymous poster hash: 50658...5bc
Skrevet

det har nok ikke noe med størrelsen på skjeden å gjøre. Jeg opplevde etter begge min fødsler at mensen var mye kraftigere. Etter førstmann gikk det tilbake til normalen etter ca 1 år. Det er nå 1,5 år siden minstemann kom, og jeg har fortsatt kraftige blødninger spesielt de 2-3 første dagene. Håper det justerer seg...

Anonymous poster hash: ee0a3...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...