Gå til innhold

Samboer har vaska klær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer tenkte han skulle være snill og vaske tøyet til minste mann i dag,og oppi kurven hans lå det ull bodyer og ull trøyer også. Jeg tar jo ull for seg selv,men det har da ikke han gjort. Tok alt i en og samme maskin han og har i tillegg putta alt i tørketrommelen.. Hva skjer med alt ull tøyet da? Blir det ødelagt??

Anonymous poster hash: 37477...2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med det meste av ull går det overraskande bra i trommelen.

Skrevet

Det finner du ut :) men jeg har vaska ull på 60 og tromlet det uten at det har blitt ødelagt :) strikketøy derimot, det ble Barbieklær ;) Merinoullet holdt seg i form og fasong :)

Skrevet

Mannen min tok bunadsskjorta mi med oljete arbeidstøy han!!!

Han har også gjort det samme som din, bare med 60 vaska og høy varme på trommel. Det gikk fint ;)

Men bunadsskjorta min tippoldemor hadde sydd og gått i arv derimot. .....

Skrevet

Å så bra og høre at det går bra :) kjedelig hvis masse ulltøy tiø flere hundre kr skulle blitt ødelagt :)

Anonymous poster hash: 37477...2cf

Skrevet

Kommer an på hvor ulltøyet er fra, er det fra nøstebarn er det bare å vinke farvel med en gang. 

Janus, PoP, pierre robert tåler en omgang med 60

Skrevet

Mannen min evner ikke å se forskjell på ull og bomull, så det har skjedd flere ganger her i huset. Eneste som har blitt ødelagt er sokker. Var verre den gangen han vasket kosegenseren (strikkagenser i ull) min som rakk ned på knærne og var lang i armene. Den var  på størrelse med en vanlig genser når den kom ut av maskina :P

Anonymous poster hash: 491b5...db6
Skrevet

Dette var ulltøyet fra cubus og det gikk gudskjelov fint :) tror aldri jg har venta så fælt på at trommelen skal bli ferdig ;)

Skrevet

Men hvorfor stoppet du ikke bare tørketrommelen da? Var vel bare å ta ut klærne om du var bekymra for det??

Anonymous poster hash: e973d...a10

Skrevet

Å så bra og høre at det går bra :) kjedelig hvis masse ulltøy tiø flere hundre kr skulle blitt ødelagt :)Anonymous poster hash: 37477...2cf

Min sambo hadde 1 gang vasket et par ullgensere på vanlig 40 graders program og de ble ødelagt og krympet sammen. Jeg var så sint! Jeg er veldig nøye med sortering av klesvask...

Anonymous poster hash: 1d7d9...656

Skrevet

Vask den krympa ulla i 2 dl hårbalsam etterpå kan du strekke den ut i riktig str. igjen  ;) fungerer fint her.

Anonymous poster hash: 53dad...fee
Skrevet

Det går stort sett bra en gang, men ikke mange ganger.....

Vi har stadige runder her med hva han ikke kan hive i Div maskiner og tørketrommelen.

Anonymous poster hash: 08723...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...