Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Djisess!! Jeg blir matt. La ut vogna til vesla på Finn. Vogna var ny i fjor og jeg la den ut til halv pris. Så får jeg epost fra en dame som skriver hun skal ha den. Fint sier jeg, kom og hent den... So far so good.... Så neste dag kommer en epost til hvor hun ber om avslag i prisen. For å være grei tilbyr jeg 200 kr i avslag selv om jeg ikke hadde priset den så høyt i utgangspunktet. Så kommer en epost til fra henne hvor hun skriver at "det var gnient", og lurer på om vi ikke kan slå av 500 kroner til. (Altså i tillegg til de 200 jeg allerede har slått av). Da skrev jeg kort tilbake at det vil jeg ikke gjøre, men at vi har en avtale dersom hun aksepterer min opprinnelige pris minus 200. Dermed hører jeg ikke et pip mer. Dagen etter selger jeg vogna til en annen. Og så, i går kveld tropper dama opp på døra mi og krever å få kjøpe vogna. Som allerede er solgt. Hun mener at jeg skulle dobbelsjekket med henne og at hun nå ville kreve at jeg dekket hennes reiseutgifter!!! Helt seriøst!! Jeg måtte bare smile av henne, og da ble hun rasende og begynte og GRINE, og sa hun skulle sende meg kontonummeret og beløp, og la til at hun visste hvor jeg bor! "Ikke ta deg bryet med å sende den mailen" sa jeg og smalt igjen døra. Hun stod der ute LENGE før hun dro. Hvor sprø går det an å bli? Har ikke fått noen kontonummer på epost ennå da... Anonymous poster hash: 9a2f7...069
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Haha, det finnes mange skruer her i verden ;-) Anonymous poster hash: 60fe3...3f8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Hahaha! Det finnes så mye rare mennesker! (kanskje hun er her inne, hihi, får håpe hun leser dette her da) Anonymous poster hash: b3f50...89a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Hahaha! Det finnes så mye rare mennesker! (kanskje hun er her inne, hihi, får håpe hun leser dette her da) Anonymous poster hash: b3f50...89a Ikke umulig, hun var jo gravid. Og en smule hormonell antar jeg.... Hi Anonymous poster hash: 9a2f7...069
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Håper hun bare er på perm fra psyk og er inbildt gravid Anonymous poster hash: 37cf6...81e
Fesshompa Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Hjelpes! Jeg hadde skjemtes dypt og inderlig hvis jeg hadde vært henne. For en oppførsel:o
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Jeg trodde vi hadde avtale om 200 kr minus!!! Jeg ville bare prute litt til, men såg det ikke gikk så da regnet jeg med at da var de 200 mindre som var dealen. men neeeida, du var bitch og solgte den rett foran nesen min uten å gidde sende beskjed at den var solgt engang slik at jeg måtte reise bomtur! Flere hundre kr i reiseutgifter ble det skal jeg si deg! Jeg gråt helt hjem igjen etter du behandlet meg slik, tenk deg om neste gang du smeller døra i nesen på noen! hilsen den visstnok satans frekke og gale finnkunden Anonymous poster hash: e97ee...ace
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Jeg trodde vi hadde avtale om 200 kr minus!!! Jeg ville bare prute litt til, men såg det ikke gikk så da regnet jeg med at da var de 200 mindre som var dealen. men neeeida, du var bitch og solgte den rett foran nesen min uten å gidde sende beskjed at den var solgt engang slik at jeg måtte reise bomtur! Flere hundre kr i reiseutgifter ble det skal jeg si deg! Jeg gråt helt hjem igjen etter du behandlet meg slik, tenk deg om neste gang du smeller døra i nesen på noen! hilsen den visstnok satans frekke og gale finnkunden Anonymous poster hash: e97ee...ace Tenkte at noen ville prøve seg på denne! Anonymous poster hash: 4090e...45d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Jeg trodde vi hadde avtale om 200 kr minus!!! Jeg ville bare prute litt til, men såg det ikke gikk så da regnet jeg med at da var de 200 mindre som var dealen. men neeeida, du var bitch og solgte den rett foran nesen min uten å gidde sende beskjed at den var solgt engang slik at jeg måtte reise bomtur! Flere hundre kr i reiseutgifter ble det skal jeg si deg! Jeg gråt helt hjem igjen etter du behandlet meg slik, tenk deg om neste gang du smeller døra i nesen på noen! hilsen den visstnok satans frekke og gale finnkunden Anonymous poster hash: e97ee...ace Haha trollemor Anonymous poster hash: 8290f...f8a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Jeg trodde vi hadde avtale om 200 kr minus!!! Jeg ville bare prute litt til, men såg det ikke gikk så da regnet jeg med at da var de 200 mindre som var dealen. men neeeida, du var bitch og solgte den rett foran nesen min uten å gidde sende beskjed at den var solgt engang slik at jeg måtte reise bomtur! Flere hundre kr i reiseutgifter ble det skal jeg si deg! Jeg gråt helt hjem igjen etter du behandlet meg slik, tenk deg om neste gang du smeller døra i nesen på noen! hilsen den visstnok satans frekke og gale finnkundenAnonymous poster hash: e97ee...ace Haha trollemorAnonymous poster hash: 8290f...f8a Dere får tro hva dere vil..Men jeg troller ikke! Anonymous poster hash: e97ee...ace
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Jeg trodde vi hadde avtale om 200 kr minus!!! Jeg ville bare prute litt til, men såg det ikke gikk så da regnet jeg med at da var de 200 mindre som var dealen. men neeeida, du var bitch og solgte den rett foran nesen min uten å gidde sende beskjed at den var solgt engang slik at jeg måtte reise bomtur! Flere hundre kr i reiseutgifter ble det skal jeg si deg! Jeg gråt helt hjem igjen etter du behandlet meg slik, tenk deg om neste gang du smeller døra i nesen på noen! hilsen den visstnok satans frekke og gale finnkundenAnonymous poster hash: e97ee...ace Haha trollemorAnonymous poster hash: 8290f...f8a Dere får tro hva dere vil..Men jeg troller ikke! Anonymous poster hash: e97ee...ace Jeg skjønner at dette svaret er trolleri og at det er ment å være morsomt - men er det virkelig noen som synes slike svar er morsomme? Jeg kunne aldri diktet opp et slikt svar, selv om jeg jo ser at det har skjedd titt og ofte her inne. Damer som finner på slike ting må enten ha store fritidsproblemer eller være like trang i nøtta som den gale Finn-kunden. Hilsen ei som ikke trekker på smilebåndet av sånt fjas. Anonymous poster hash: 67ad3...55d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Jeg trodde vi hadde avtale om 200 kr minus!!! Jeg ville bare prute litt til, men såg det ikke gikk så da regnet jeg med at da var de 200 mindre som var dealen. men neeeida, du var bitch og solgte den rett foran nesen min uten å gidde sende beskjed at den var solgt engang slik at jeg måtte reise bomtur! Flere hundre kr i reiseutgifter ble det skal jeg si deg! Jeg gråt helt hjem igjen etter du behandlet meg slik, tenk deg om neste gang du smeller døra i nesen på noen! hilsen den visstnok satans frekke og gale finnkundenAnonymous poster hash: e97ee...ace Haha trollemorAnonymous poster hash: 8290f...f8a Dere får tro hva dere vil..Men jeg troller ikke! Anonymous poster hash: e97ee...ace Hvis du ikke troller kan du jo fortelle hvilken vogn det var snakk om...? Anonymous poster hash: a0471...93b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Jeg vet hva du mener. Jeg hadde en opplevelse der jeg skulle selge en nesten ny Canada goose kensington parka. Den koster rundt 6000 kr. Jeg ville selge den for 4000. Da den kun var brukt ett par ganger så jeg synes jeg var ganske snill da jeg slo av 2000 kr. Det var året etter jeg solgte den så det var da fjor årets model. Hadde en dame som ikke ville gi seg og synes at 1500 kr var mer enn nok for jakken. Hun ga seg rett å slett ikke . Da jeg ikke takket ja til tilbudet hennes fikk jeg ett ti talls Mail hvor hun var sur over at jeg ikke solgte henne jakken . For i følge henne lå den jo fortsatt for salg , så jeg fikk jo ikke solgt den mente hun. Hun fant jakken på Amazon å der kunne hun få den for 700 dollar ny. Så jeg skrev da får du kjøpe den der da, hun holdt på en stund til etterpå , men orket ikke sitte der å kverulere med henne så lot bare være å svare. Anonymous poster hash: 247f2...553
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Jeg solgte mobilen min på finn.no til en som ville ta sjansen på å betale først og få den tilsendt i konvolutt etterpå (siden jeg sa at jeg bodde i Oslo og tenkte selge den her). Jeg fikk mange tilbud fra andre etterpå også til høyere pris, men tenkte nå at jeg hadde lovet ham den allerede. Det tok meg en dag ekstra å få slettet eget som lå inne og klargjort telefonen til å sendes, og på grunn av helligdag og null postgang dagen etter det, så tok det da et par dager mer enn han hadde håpt på å få den. Og i mellomtiden strømmet det inn meldinger om at han ville ha pengene tilbake osv. Jeg prøvde å forklare at den hadde blitt sendt onsdag fra meg istedenfor tirsdag, at torsdag var helligdag, og at den nok var hos ham fredag. Da han fremdeles ikke roet meg og kjeftet meg huden full da den ikke kom med posten helligdagen torsdag og skrev at han visste hvor jeg bodde, så skrev jeg tilbake at han faen meg fikk være glad for at jeg faktisk var en ærlig sjel som ikke bare beholdt pengene hans og solgte mobilen den til noen andre slik jeg faktisk kunne ha gjort, og at det søren meg fikk være nok drama nå. Anonymous poster hash: 8a01a...f27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå