Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Hadde du da ønsket at h*n hadde innrømt det for deg og beklaget eller vært lykkelig uvitende? Anonymous poster hash: 1527f...bb6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Jeg hadde tenkt at legen både manglet noe i forhold til folkeskikk og at legen tydeligvis ikke var særlig smart siden han ikke vet hva roadkill faktisk er. Sånn ellers syntes jeg det kunne vært like greit å slippe å vite om det ikke er en person jeg forholder meg til daglig for da ville jeg ønsket å vite hvordan h*n snakker om baret mitt slik at jeg kunne ta avstand Anonymous poster hash: 4a224...f92
smurfis Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Du må nesten utdype dette...Men uansett, hvorfor og hvordan legen sa dette så er det selvfølgelig helt og holdent feil og helt utrolig. Sa h#n det til deg? Og hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Roadkill?? Jeg kan ikke se for meg i hvilken setting en lege skulle brukt uttrykket roadkill, men kan ihvertfall ikke se for meg at det hadde kommet noe godt ut av at jeg fikk vite det. Heller tvert imot. Det hadde blitt bråk! Anonymous poster hash: f723b...e1b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Dette er forresten andre gang på kort tid jeg leser lege og roadkill i samme setning. Er det samme saken? Anonymous poster hash: f723b...e1b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Dette er forresten andre gang på kort tid jeg leser lege og roadkill i samme setning. Er det samme saken? Anonymous poster hash: f723b...e1b Ja. Og det dreier seg om et barn i trafikkulykke. Jeg har fått denne saken på bordet som avdelingsleder der barnet var innlagt. Anonymous poster hash: 1527f...bb6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Dette er forresten andre gang på kort tid jeg leser lege og roadkill i samme setning. Er det samme saken? Anonymous poster hash: f723b...e1b Ja. Og det dreier seg om et barn i trafikkulykke. Jeg har fått denne saken på bordet som avdelingsleder der barnet var innlagt. Anonymous poster hash: 1527f...bb6 Jeg ville ikke fortalt det til barnets foreldre, men denne legen hadde jeg gitt en kraftig oppstrammer, samtidig som jeg hadde bedt legen om å ta en mental evaluering... Anonymous poster hash: f723b...e1b
rytme Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 hvis du som avdelingsleder skal bestemme om legen skal inrømme det og beklage det eller om foreldrene skal slippe å vite det så ville jeg uten tvil ha valgt siste alternativ og heller tatt en alvorsprat med legen på tomannshånd.....
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Kan du ikke fortelle i hvilken sammenheng dette ble sagt i da? Lettere å se noe lurt om det hvis du gjør det eller linker til den andre tråden. Anonymous poster hash: efb26...1c0
LeTwinsA Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Tror jeg ville vært lykkelig uvitende, for hadde klikket i sidevinkel .....
Honningmelon Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Fy, det var stygt sagt! Sånn snakker man da ikke om pasientene sine? Og i allefall ikke et skadet barn. Som forelder hadde det nok vært best at jeg ikke hadde visst det. Jeg hadde blitt forbanna! Der sitter jeg som mor i en sårbar situasjon ved at det kjæreste jeg har har blitt skadet, også sier noen jeg liksom skal stole på noe slikt. Håper virkelig denne legen får en reaksjon.
En til, please. Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Nei huff, skån foreldrene for slike uvettige uttalelser. Uansett hvor mye han bøyer seg i støvet i anger, blir ikke slike ord glemt. Og gi heller legen en skikkelig en på pukkelen på kammerset i stedet, samt et obligatorisk kurs i grunnleggende respekt for mennesket. Fysjom!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Jeg skjønner ikke hva du mener? Roadkill? Hvilken betydning har det? Veidrap liksom? Anonymous poster hash: 58828...c2c
Honningmelon Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Roadkill er jo et type uttrykk man kan bruke hvis det for eks. ligger et (dødt) påkjørt dyr i veien...
Gjest yrild Skrevet 12. september 2013 #15 Skrevet 12. september 2013 Det ville jeg helt klart ikke likt vite.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #16 Skrevet 12. september 2013 Ah.. Selvfølgelig! Men i hvilken sammenheng er dette blitt sagt? Type: ulykke? At barnet ikke er "pent"? Andre negative ting? Anonymous poster hash: 58828...c2c
Honningmelon Skrevet 12. september 2013 #17 Skrevet 12. september 2013 Hun skriver at det dreier seg om en lege som har sagt dette i forbindelse med et barn som har vært utsatt for en trafikkulykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå