Gå til innhold

Redd jeg er gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt test i dag.. Er det kun morgenurin som teller eller kan jeg teste i kveld?

Anonymous poster hash: cb784...981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor du er i syklusen. Er det tidlig bør du bruke morgenurin.

Skrevet

Venter du mensen i dag eller skulle allerde ha hatt den kan du teste nå, er det før ventet mens bør du bruke morgenurin.

Skrevet

Ta det når du føler for det, jeg har tatt test både morgen og kveld urin og for meg har det vært det samme.

Anonymous poster hash: d48aa...8d8
Skrevet

Venter mensen i disse dager, mest sannsynlig innen to dager..

Best med morgenurin, eller kan jeg ta en tur på do nå?

HI

Skrevet

Har slått ut positivt for meg på kvelden alle fire gangene. Svakere strek med billigtest enn CB, men positivt. 

Skrevet

Er jo ikke lenge til i morgen tidlig heller da.. Men sitter med en litt delt følelse rundt dette! Har håpet å bli gravid, men kanskje ikke riktig enda...

Vært smått kvalm en stund, ikke direkte kvalm men at jeg må svelge litt ekstra da det føles som en klump i halsen.. Magen er smårar og jeg har stikkninger i nederste del av mage når jeg nyser/hoster ol.

HI

Skrevet

Venter mensen i disse dager, mest sannsynlig innen to dager..

Best med morgenurin, eller kan jeg ta en tur på do nå?

HI

For meg har det aldri spilt noen rolle når på døgnet jeg har tatt testen, men så har jeg aldri mistenkt graviditet før uteblitt mens. Har fullført 4 svangerskap og mistet 3 ganger, men alle 7 gangene har jeg testet både morgen og kveld, med samme resultat..

Test nå du, og hold oss oppdatert ;)

Anonymous poster hash: 09d31...b3a

Skrevet

Men samtidig redd det blir negativt.. Og da må jeg kjøpe ny og teste om morgenen for å være sikker. Bor et lite sted hvor mange kjenner hverandre og vil ikke at det skal gå rykter.. :/

Skrevet

Bestill tester på nettet. I hvert fall om det ikke har klaffet denne mnd. Da slipper du ut å kjøpe ny test hele tiden.

Anonymous poster hash: 1f6e0...a45
Skrevet

Hvor bestiller dere det? Sett flere steder de har, men ikke tenkt mer på pris og hva slags tester det er å få tak i på nett..

Men veldig smart! :)

HI

Skrevet

Jeg pleier bruke www.billige-tester.no, men jeg vet det finnes andre som er billigere. Koster vel fra 9-10 kr for en strimmel-test. Stav-tester (lignende man får kjøpt på apotek ) koster vel fra 15 kr eller noe. Jo flere du kjøper, jo billigere blir det. Jeg kjøpte de med flest i, derav prisen. Jeg kjøpte et annet sted en gang til 6 kr strimmelen, men jeg syntes ikke de var noe særlig. De var tynnere, litt "slappere i fisken" (ikke så stive, som en test bør være) enn de fra billlige-tester. Men de viste samme testresultat da, og var jo like gode sånn sett! :) Jeg troooor jeg kjøpte dem her http://www.lavpris-tester.com/graviditetstest-strimmel.html. De har også stav-tester, koster vel 13-14 kr. 

Skrevet

Jeg har alltid testet på kvelden fordi jeg aldri har hatt tålmodighet til å vente til morgenen etter. Har alltid slått ut positivt. Jar bare passet på å ikke ja drukket for mye og at det har vært 4 timer siden forrige vannlating.

Anonymous poster hash: a6db4...601

Skrevet

Æsj.. Akkurat vært på do og tatt litt å drikke!

Hadde jeg bare lest dette først..

Men da venter jeg nok til i morgen tidlig!

Kryss fingrene for at utslaget vipper på "rett" kant! ;)

HI

Skrevet

Du får oppdatere oss i morgen da, og lykke til :) 

Skrevet

Tatt test nå og den viste negativ... Forstår fint lite jeg, hvor kommer disse stikkningene og kvalmen fra da?

HI

Skrevet

Hatt det sånn en gang før, at testene viste negativt og ingen mens kom. Var heller ikke gravid den gangen da.. Men da var jeg ikke småkvalm!? Aldri fått sånn småkvalm uten å være gravid, derfor den tanken slo meg nå..

HI

Skrevet

Er jo tiden inne for omgangssjuka nå.. Kan jo også være noe du har spist, det kan sitte lenge i om det er noe du ikke tåler.. Noen har også småkvalme som tegn på at mensen kommer.. Så hvorfor du er småkvalm? Si det? 

Anonymous poster hash: caae7...262
Skrevet

Da kan du iallefall utelukke graviditet.

Anonymous poster hash: c1a23...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...