Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Omg dere må ha lite å gjøre! Kunne aldri falt meg inn å begynne å stryke hverdagsbukser og gensere! Anonymous poster hash: e581c...ee9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Kun et lite område om jeg skal feste strykelapper på. Anonymous poster hash: 3c138...f4e
Gjest sussie77 Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Ja her strykes det. Syntes klærne til barna blir så krøllete om det ikke gjøres. Sikkert ikke noe vits i å gjøre det, og får stadig høre det bare er tull. Men har fått litt strykedilla. Gleder meg til å bruke ull, fordi da slipper jeg å stryke så mye..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Kun skjorter, og helt ærlig så har ikke gutta mange skjorter Jeg henger klærne strategisk opp så jeg trenger ikke stryke klærne. Og klærne i tørketrommelen er heller ikke skrukkete. Og jeg bretter på en måte som gjør at klær ig sengetøy ikke ser skrukkete ut (yrkeshemmelighet etter 8 år i klesbutikk) Duker strykes når jeg tar dem fram. Skjønner virkelig ikke de som stryker truser og alt av klær og sengetøy. Stryking er gørrkjedelig Anonymous poster hash: 04a4e...1bf
Fae Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Har ikke strykejern engang. Min mor stryker fortsatt klær for meg til jul o.l.
Humlefrøken Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Fikk et strykejern i valentinesgave (!) av mannen for noen år siden, det står og støver ned på skjult adresse en eller annen plass i huset. Her blir utelukkende bunadsskjorter og flett nye gardiner strøket Sikkert veldig lite korrekt ting å si, men endog fakta
me_87 Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Selvsagt stryker jeg klærene visst de er krøllete! Aldri i livet om jeg leverer han i barnehagen med krøllete klær.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Jeg stryker aldri klær til barnet. Har aldri opplevd at de har vært krøllete heller. Nå er barnet 8 år så glad jeg ikke har kastet bort tiden på det. Er nok annet nødvendig å gjøre enn å stryke barneklær. Anonymous poster hash: 2dea2...867
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Nei, bare bunadskjorter ol. Anonymous poster hash: 08ede...3ae
soleia Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Ja det gjer eg, kvar jul og 17. mai....
Ileus Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Vet ikke om jeg har strykehjern en gang.
Modesty Blaise. Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Ehh, nei. Ikke sånn til vanlig. Men nå stryker jeg ikke mine egne klær heller så lenge det ikke er noe spesielt. Prøver å unngå hverdagsklær til store og små som må strykes...
*Lissi* Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Ja, gjør det. Ikke alt selvfølgelig. Og klærne som har vert i tørketrommelen stryker jeg ikke. Skjorter, bluser, finklær og enkelte gensere stryker jeg. Ikke sengeklær da.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Ja, det gjør jeg. Synes klærne blir mye mykere og ikke minst ser finere ut etter en runde med strykejernet. Anonymous poster hash: 5094e...4ed
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #15 Skrevet 12. september 2013 Selvsagt stryker jeg klærene visst de er krøllete! Aldri i livet om jeg leverer han i barnehagen med krøllete klær. Skjønner ikke at klærne blir krøllete en gang jeg da. Henger man opp klærne ordentlig og bretter pent ned i skuffen, så blir det da ikke krøllete? Anonymous poster hash: e581c...ee9
nistepakka Skrevet 12. september 2013 #16 Skrevet 12. september 2013 Bare pentøy. Til daglig har jeg en regel om å ikke gjøre vondt verre for meg selv. Er nok å gjøre med to små i hus
frk Nilsen Skrevet 12. september 2013 #17 Skrevet 12. september 2013 Kun om mannen ikke har tid til å ta finskjortene når de skal i bursdag eller andre festligheter. Har hendt at mannen har tatt mine kjoler da han synes jeg gjør alt for dårlig jobb
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #18 Skrevet 12. september 2013 Selvsagt stryker jeg klærene visst de er krøllete! Aldri i livet om jeg leverer han i barnehagen med krøllete klær. Skjønner ikke at klærne blir krøllete en gang jeg da. Henger man opp klærne ordentlig og bretter pent ned i skuffen, så blir det da ikke krøllete? Anonymous poster hash: e581c...ee9 Prøv det en gang. Stryk f.eks bare ett buksebein på en olabukse og la det andre være. Jeg lover deg at du både ser og kjenner forskjell Anonymous poster hash: 5094e...4ed
Modesty Blaise. Skrevet 12. september 2013 #19 Skrevet 12. september 2013 Selvsagt stryker jeg klærene visst de er krøllete! Aldri i livet om jeg leverer han i barnehagen med krøllete klær. Skjønner ikke at klærne blir krøllete en gang jeg da. Henger man opp klærne ordentlig og bretter pent ned i skuffen, så blir det da ikke krøllete? Anonymous poster hash: e581c...ee9 Prøv det en gang. Stryk f.eks bare ett buksebein på en olabukse og la det andre være. Jeg lover deg at du både ser og kjenner forskjell Anonymous poster hash: 5094e...4ed Den forskjellen er ikke verdt den tiden man kaster bort på å stryke klærne Jeg har så ekstremt mye andre bedre ting å bruke tiden min på, så stryking kommer som prioritet nr 247 på listen min sånn ca. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at det aller meste har høyere prioriter enn å stryke
Gjest Julia1984 Skrevet 12. september 2013 #20 Skrevet 12. september 2013 Ja, jeg stryker!! Tar da ikke lange tiden!! Stryker bare de plagene til dagen etter, står ikke og stryker en hel vask. Hvorfor skal barna gå i krøllete klær??
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #21 Skrevet 12. september 2013 Selvsagt stryker jeg klærene visst de er krøllete! Aldri i livet om jeg leverer han i barnehagen med krøllete klær. Skjønner ikke at klærne blir krøllete en gang jeg da. Henger man opp klærne ordentlig og bretter pent ned i skuffen, så blir det da ikke krøllete? Anonymous poster hash: e581c...ee9 Prøv det en gang. Stryk f.eks bare ett buksebein på en olabukse og la det andre være. Jeg lover deg at du både ser og kjenner forskjell Anonymous poster hash: 5094e...4ed Den forskjellen er ikke verdt den tiden man kaster bort på å stryke klærne Jeg har så ekstremt mye andre bedre ting å bruke tiden min på, så stryking kommer som prioritet nr 247 på listen min sånn ca. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at det aller meste har høyere prioriter enn å stryke Jaja, man prioriterer annerledes, er ikke verre enn det Tar meg kanskje 20 min i uka, ofrer lett litt TV-tid for det Anonymous poster hash: 5094e...4ed
Sølvpanter Skrevet 12. september 2013 #22 Skrevet 12. september 2013 Ja, jeg stryker!! Tar da ikke lange tiden!! Stryker bare de plagene til dagen etter, står ikke og stryker en hel vask. Hvorfor skal barna gå i krøllete klær?? Fordi de gir en god faen i det uansett? Jeg stryker finklær som skjorter og noen kjoler, men ikke andre ting. Jeg klarer å henge opp vasken slik at det blir lite krøllete, og det som evt er der får bare være der. Ingen andre enn noen ytterst få sære mennesker her inn + enkelte damer på 80+ bryr seg uansett
Gjest Julia1984 Skrevet 12. september 2013 #23 Skrevet 12. september 2013 Eks: 3 åringen skal ha på bukse og t-skjorte i morgen. Både t skjorten og buksa er litt krøllete etter å ha ligget i tørketrommelen. Tar meg nøyaktig 2 min å stryke de to plagene for st sønnen min skal se litt mer "velstelt" i morgen!! Skjønner ikke at noen kan si at det er p kaste bort når valget står mellom krøllete klær - rette klær
Gjest Julia1984 Skrevet 12. september 2013 #24 Skrevet 12. september 2013 Glemte å si, jeg liker at klærne er helt rette og nystrøket når jeg leverer barna. Barna bryr seg sikkert ikke, men jeg gjør. Skal jeg begynne å kritisere folk for å kaste bort tiden på TV-serier etc???
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #25 Skrevet 12. september 2013 Ja, stryker klutene til barnet også, og sengklær, putevar til pynteputer, duker og andre tekstiler. Tar lite tid, og ser pent ut, pluss blir mykt å ligge i og ha på seg. Ser ikke problemet. Anonymous poster hash: 7b3a1...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå