Gå til innhold

Er det flere som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt over 12 uker på vei og klarer ikke helt å tro på det. Jeg har vært hos legen og hørt hjertet til babyen min slå, men likevel er det så mye som bekymrer meg. Når jeg legger hånda helt nederst på magen kjenner jeg livmoren som en liten klump der nede, men jeg kjenner etter så ofte at jeg den ene dagen syns den har blitt større og neste dag mindre. Jeg er dessuten redd for ikke å oppdage når "magen kommer" fordi jeg hr 3-4 kg for mye. I tillegg føler jeg meg slapp og lat og orker nesten ingenting annet enn jobb. Er det vanlig å føle seg sånn? Jeg er så redd for å være dårlig for mitt eget barn, selv om jeg jo vet det finnes "verre tilfeller" enn meg. 

Anonymous poster hash: 2f909...003
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144080196-er-det-flere-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mente du med "dårlig for mitt eget barn" ?

At du er i dårlig form underveis i svangerskapet? Eller hvordan du vil takle morsrollen?

Jeg er også bekymret til tider, og enkelte ganger har jeg hatt helt oppheng etter å kjenne etter symptomer.. Tror det er ganske normalt :)

Endret av Tieran

Hva mente du med "dårlig for mitt eget barn" ?

At du er i dårlig form underveis i svangerskapet? Eller hvordan du vil takle morsrollen?

Jeg er også bekymret til tider, og enkelte ganger har jeg hatt helt oppheng etter å kjenne etter symptomer.. Tror det er ganske normalt :)

Huff, nå ser jeg at det kan misforstås. Jeg mente dårlig form under svangerskapet. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å ut og trene og være så aktiv som jeg pleier.

Tankene svinger vel litt. Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2f909...003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...