Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Vi bor trangt, det er ingen avstand mellom rommene i det hele tatt, uansett hvor jeg går er det noen eller noe i veien, 3 leker blir kaos. Føler alle lyder blir forsterket, vi kan ikke skjerme oss for dem. Hvordan overleve å ikke ha ett rom å gå til for å puste ut når man kjenner at man holder på å gå bananas? Hvordan holde ut med alt støyet? Vaskemaskin, oppvaskmaskin, tørketrommel, når noen er i dusjen, støvsuger, snorking, vifte, kjøleskap, barn som leker både ute og inne, naboer som slenger med dører, dunking og bråk fra rånebiler osv hoper seg opp og jeg kjenner jeg snart ikke takler mer. Ikke ett eneste rom å gå til for den av oss som ikke takler støvsugeren, eller som trenger å konsentrere seg om papirarbeid eller noe og da trenger å ha det stille. Helt vanlig støy man ikke tenker så mye på når det er avstand mellom kjøkken og stue, avstand mellom bad og stue, og avstand mellom soverom og resten. Bare vanlig prat har begynt å føles som støy som sliter meg ut nå. Er alltid veldig sliten og lei av alt, har tydeligvis store problemer med å takle mange inntrykk. Føler jeg er sammen med noen døgnet rundt, JA, jeg vil flytte!!! Men det går ikke, for finner ikke noe å leie Anonymous poster hash: ec021...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå