Fae Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Nå har jeg sittet i 30 minutter med bena nedi lammeskinnsposen til babyen for å teste den. Måtte jo være sikker på at den funker som den skal. I tillegg har jeg testet ammeputen i flere dager nå. Jeg har spist frokostblanding med bollen og skjeen som er kjøpt til baby og bilsetet er montert i bilen med dunpose i. Selvfølgelig er babyoljen testet i bad. Samt zinksalven og jeg har prestert å legge en bleie i undikken i stedet for bind *flau*. Jeg kan nevne i fleng. Blir man virkelig så mentalt skrudd på slutten av et svangerskap? Er 37 uker på vei og har vært sykemeldt siden uke 22. Jeg tror det snart klikker helt for meg. Flere som blir veldig rar på slutten av et svangerskap?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Hahahah!! Trøst deg med at det blir ikke bedre når ungen kommer! At du ikke har rablet før er beundringsverdig Regner med det har vært noen lange og kjedelige uker siden du ble sykemeldt. Jeg er såpass unormal til vanlig så jeg merket ikke noe spesielt Anonymous poster hash: f8df2...0f7
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Ikke for å være kjip altså, men jeg var sykemeldt fra uke 8 og vurderte virkelig aldri noe av det du skriver om.. Men du er søt da, hahaha! Anonymous poster hash: 7342a...fc5
Fae Skrevet 12. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2013 Hahahah!! Trøst deg med at det blir ikke bedre når ungen kommer! At du ikke har rablet før er beundringsverdig Regner med det har vært noen lange og kjedelige uker siden du ble sykemeldt. Jeg er såpass unormal til vanlig så jeg merket ikke noe spesielt Anonymous poster hash: f8df2...0f7 Det har vært dørgande kjedelig. Men det er denne siste uken at jeg har fått en skikkelig indre uro. Jeg føler at jeg må forsikre meg om at alt er klart til baby, og ikke minst trygt for baby å bruke. Men ikke noe tegn ennå på at fødsel skjer med det første. Selv med 3 uker til termin. For å erte meg har kroppen stoppet helt opp med kynnere og bekkenet er jaggu meg blitt bedre.
MammantilNurket Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Ta det med ro. Du er på DiB ... også kjent som galskapens høyborg! Enten man impregnerer seg selv med vrengte preventiver, parkerer bilen i feil garasje eller serverer hyllblomstsaft i barneselskapet - her er alle normale og det skal mye til før man regnes som gæren
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Jeg hadde også noen rare ting i slutten av svangerskapet. Bla. måtte jeg bare sminke meg når riene hadde startet og vi skulle dra til sykehuset. Jeg er ikke så forfengelig, sminket meg ikke i det hele når jeg skulle ha lillebror.. Bare til sammenligning Det har nok ikke rablet for deg, du er vel bare rammet av kjedsomhet blandet med litt vel overdreven sikkerhetstesting
Kanutten83 Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Haha, skal ikke si noe jeg, jeg la meg i sprinkelsenga for å forsikre meg om at den ikke ble for skummel for en liten en
Fae Skrevet 12. september 2013 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2013 Haha, skal ikke si noe jeg, jeg la meg i sprinkelsenga for å forsikre meg om at den ikke ble for skummel for en liten en Hahaha. Herlig. Er desverre redd den knekker om jeg så mye som legger en fot i den.
Kanutten83 Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Haha, skal ikke si noe jeg, jeg la meg i sprinkelsenga for å forsikre meg om at den ikke ble for skummel for en liten en Hahaha. Herlig. Er desverre redd den knekker om jeg så mye som legger en fot i den. Hehe, vekta mi var faktisk ikke i tankene da jeg måtte teste, men den holdt Og da var jeg fornøyd med det også så var jeg sikker på at senga ikke knakk når ungen kom til å hoppe i den Man må bare "elske" de fantastiske gravidhormonene
Fae Skrevet 12. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2013 Haha, skal ikke si noe jeg, jeg la meg i sprinkelsenga for å forsikre meg om at den ikke ble for skummel for en liten en Hahaha. Herlig. Er desverre redd den knekker om jeg så mye som legger en fot i den. Hehe, vekta mi var faktisk ikke i tankene da jeg måtte teste, men den holdt Og da var jeg fornøyd med det også så var jeg sikker på at senga ikke knakk når ungen kom til å hoppe i den Man må bare "elske" de fantastiske gravidhormonene Ja disse hormonene er ikke til å spøke med.
Dailis Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Uff jeg tør nesten ikke nevne alle bekymringer jeg hadde når jeg ventet førstemann. Jeg hadde nesten sammenbrudd med tanke på å bære ham i trapper, prøvde å tenke ut smarte løsninger, ville på et tidspunkt ha trappeheis Heldigvis slo fornuften inn når han var født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå