Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg har tre venninner som er gravide og etter at de ble det ble hunden min ekstremt opptatt av å sniffe på de og klengete når de var på besøk. Før de ble gravide så lå den daff i hjørnet sitt å sov slik den alltid pleier når vi har besøk.Men nå tar den helt av. Hun ene visste ikke at hun var gravid før hun var her en dag og bikkja var helt klengete på henne. Og da hadde hun sett hvordan hun var med de to andre venninne våre som var gravide. Hun tok en test noen dager etterpå og den var positiv. Tilfeldig? Eller sender gravide ut en spesielk lukt som hunder kan reagere på? Anonymous poster hash: d094f...d89
Første_Gang Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Jeg tror helt sikkert at dyr merker åp lukta at noen er gravide. Mine dyr2 hunder og 2 katter ble mere klengete uten at jeg skjønte hvorfor. Tipper det hadde med graviditeten og gjøre.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Jepp, de gjør nok det.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 mamma sin hund satt ved siden av meg hele tida da jeg var gravid. Spesielt på slutten lå den i fanget mitt. Har ikke gjort sånn før eller siden. Men hun skulle passe på meg som bare det. Anonymous poster hash: 7185e...8e4
Januars lykkeliten Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Min hund merket at jeg var gravid før meg
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Jeg tror de merker det. Vår hund gikk etter meg hele tiden og satt å stirret på meg hver gang jeg satt meg noen plass. Har aldri vært sånn før. Anonymous poster hash: 2cacb...76b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Ohh lord. Da skjønner jeg hva jeg har vi vente når vi planlegger nr.2 om en stund. Hunden er allerede veldig kosete. Hehe jaja trenger ikke bekymre meg for å være ensom denne gangen da. H.i Anonymous poster hash: d094f...d89
Fae Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Man sender ut visse feromoner i graviditeten, dyr reagerer på dem. Noen mennesker oppfatter også disse lettere. Min svigermor er en av dem. Hun kan nærmest lukte at folk er gravide. Selv før de vet det selv. Er ikke lenge siden hun måtte sende en kollega ut etter graviditetstest. Kollegaen nektet på at hun var gravid, men testen ble positiv den.
Mononoke Skrevet 12. september 2013 #9 Skrevet 12. september 2013 Katta vår har blitt mer kosen på meg, hun oppfører seg litt som en baby. Men hun har alltid vært glad i fangkos, så jeg vet ikke om det er i hodet mitt at hun har blitt enda mer kosete. Men babyoppførselen er noe som har kommet i det siste. Det kan like gjerne være morsinstinktet mitt som er inne i bildet. Men det hadde jo vært artig om hun merket det på en eller annen måte. Er spent på hvordan hun reagerer når baby er født og i hus
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #10 Skrevet 12. september 2013 Både ulver og hunder merker om noen er gravide. En av gangene vi var på besøk hos sosialiserte ulver, så sa ulvepasseren at om noen ikke vet de er gravide så finner vi det ut i dag. Ulven oppfører seg anderledes ovenfor gravide, de merket også forskjell i oppførselen om de kvinnelige passerene hadde mensen. Så jepp de vet mer enn vi<3<3 Anonymous poster hash: 52dca...292
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #11 Skrevet 12. september 2013 Morsomt å lese erfaringene deres betyr jo at noen som vil holde graviditet en skjult ikke bør komme til oss. Bikkja tyster...h.i Anonymous poster hash: d094f...d89
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #12 Skrevet 12. september 2013 Min ble kjempesur på meg da jeg ble gravid. Han var skikkelig vonbroten i godt over ei uke (min uke 4-5). Løp unna og ville ikke se på meg engang. Løp etter matfar og klenga på han. Hehe Heldigvis gikk det seg til. Anonymous poster hash: dc390...e59
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #13 Skrevet 12. september 2013 Ja, både hunder og katter værer sånne ting Anonymous poster hash: a94e3...0ec
Lalina Skrevet 12. september 2013 #14 Skrevet 12. september 2013 Hunden min hang i beina mine hele tiden da jeg var førstegangs. Trodde det hadde klikka helt for hunden før jeg skjønte hvorfor den gjorde det:)
Ulvinne83 Skrevet 19. november 2014 #15 Skrevet 19. november 2014 Hmm.. Har en hund som ligger oppå meg i skrivende stund. Har ligget mye med hodet oppå magen min og under teppet med meg i det siste. Mensen er 3 dager forsinket.. Håper, håper, håper <3
LME1001 Skrevet 19. november 2014 #16 Skrevet 19. november 2014 (endret) Det kan de! Min hund (chihuahua/tibbe) begynte å skrape meg under navelen lenge før jeg selv visste om graviditeten, og jeg visste tre dager etter uteblitt mens. Hunden prøvde liksom å grave seg ned i magen min, og nektet å gi opp..! Hun lå pal på magen min og koste i 9 mnd i strekk, selv om det strengt tatt ikke var plass igjen til henne 😄 Da riene startet med mitt andre barn lå hunden inntil meg lenge før riene ble så sterke at det kunne synes for andre (grimaser/stønning osv). Hunden _skulle_ ligge heeelt inntil meg, samme hvor mange ganger jeg dyttet henne vekk. Endret 19. november 2014 av LME1001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå