Gå til innhold

et rart spm anngående livmorhalsen:-p

Anbefalte innlegg

I går når jeg og samboer skulle legge inn akser, fikk jeg fryktelig vondt oppi der:-p var bare så vidt jeg klarte å gjennomføre akten pga smerter.. det må ha vært tappen det var så vondt i siden jeg hadde de samme smertene under tappetafsingen tidligere på dagen:-p i dag kjenner jeg at jeg er øm i magen etter gårsdagens akt.

noen her som har vært borti denne stikkende smerten før, eller har peiling på hca det kan være??

Kan også nevne at hvis jeg har en 28 dages syklus skulle jeg hatt el i går. Hadde ingen symptomer på el i det heletatt. Var kun den rare stikkesmerten under akten..

hilsen en skeptisk tappetafser:-p

Fortsetter under...

Jeg har det likt, vet ikke hvor "vanlig" det er, men blir ømt/vondt i livmorhalsen til meg også rundt EL, og da jeg var gravid. Er ikke noe godt.. men til meg er det et "tegn" på at jeg har el da :-) Vet ikke hvorfor det er sånn, men kanskje livmortappen blir litt ekstra følsom da..! :-)

Hadde vært kjekt om det var derfor jeg hadde smerter da:-D problemet er at jeg har 0 peiling på syklusen min etter 3 år med hormonspiral og ingen mens:-p

Har hatt disse smertene innimellom da og, men aldri kobla de opp imot noe:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...