Gå til innhold

Hvor lenge skal man gå med menssmerter, tak i ryggen, stikkinger og ilinger før det skjer noe da??

Anbefalte innlegg

Hver dag har jeg disse plagene.. Og får meg alltid til å lure på om "er det nå det begynner?" Men sovner om kvelden og da er det borte.. Så begynner det igjen når jeg står opp.. Er 35+2 med tvillinger. Det er så slitsomt ...

Fortsetter under...

Eg gikk dessverre de siste tre ukene sånn.. Så blei det gradvis verre og verre.. Var veldig vanskelig å vite korti det faktisk var igang.. Bare glad eg reiste når eg gjorde så det ikke ble hjemme fødsel!

Jeg har det også sånn. I går hadde jeg kraftige menssmerter i ryggen med fem min mellom i ca en halvtime så gav de seg. Ellers så er det jo de mer eller mindre "konstante" menssmertene da..

Er 38+5 i dag.

Tydeligvis ganske lenge skjønner jeg... Har det sånn allerede og er bare 33/34 uker nå....! ;) Regner med jeg kommer til å bli ganske lei etterhvert....

Anonymous poster hash: c59bf...d41

Kjenner på samme greia og begynner på uke 36 nå faktisk! Menssmerter i ryggen og foran over symfysebeinet, stikkinger oppi livmormunnen (tror jeg) masse kynnere og ellers sliiiten form... Usj.... Måtte de neste 4 ukene flyyyyy!!! Begynner bli lei jeg....

Lei jeg også.. Skal straks dra til sykehuset på ny kontroll nå. Nesten så jeg har lyst til å sette meg ned å grine når jeg kommer dit.. Men hva hjelper vel det? :P null søvn i natt igjen, og kjempevondt i ryggen:( i tillegg til en 3-åring som ble illsint for at jeg skjærte opp pannekaken hans en gang for mye..

Annonse

Lei jeg også.. Skal straks dra til sykehuset på ny kontroll nå. Nesten så jeg har lyst til å sette meg ned å grine når jeg kommer dit.. Men hva hjelper vel det? :P null søvn i natt igjen, og kjempevondt i ryggen:( i tillegg til en 3-åring som ble illsint for at jeg skjærte opp pannekaken hans en gang for mye..

Ikke rart du har vondt i ryggen, med 2 inni der! Skal du ha planlagt ks eller prøve å føde vaginalt?

Planen er å føde vaginalt ja, så lenge det lar seg gjøre. Men nå er jeg skikkelig lei, så jeg tenkte og spørre om muligheten for igangsetting i uke 38, når jeg kommer inn i dag .. Går ikke å ruger for enhver pris med disse smertene altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...