Gå til innhold

Even - fortell meg hva slags assosiasjoner navnet gir! Hvordan ser han ut, personlighet osv? :-))

Anbefalte innlegg

Vurderer dette til sjarmøren i magen! Selv forbinder jeg det med hovedsaklig en fra barndommen min på tidlig 90 tallet som var grei og morsom, og en liten sjarmør på barnehagen jeg jobber som er full av humor og glimt i øyet. Lyshårete begge to, og rett og slett greie gutter :-)

Anonymous poster hash: 66c78...4b3

Fortsetter under...

Mannen min foreslo det til vår første - som viste seg å være en jente, så det ble det ikke. Den gang avviste jeg det blankt, for mannen min hører konsekvent på P4, så det var min dominerende assosiasjon til navnet.

- men etterhver liker jeg det bedre og bedre. Det har så utrolig fin klang.

Even er ikke et navn jeg liker i utgangspunktet og i tillegg kjenner jeg to med navnet som ikke har gjort at navneassosiasjonene noe bedre.

Han ene er rett og slett usmakelig..

Begge er forsåvidt lyshårede da ;)

Annonse

Annonse

Even er et fryktelig tamt og kjedelig navn.

Anonymous poster hash: 012d8...2fc

Ikke alle gutter kan hete Chrisander Maximillian, Ludvig Bjørnstjerne og Ægir ;-)

Even er et fryktelig tamt og kjedelig navn.

Ikke alle gutter kan hete Chrisander Maximillian, Ludvig Bjørnstjerne og Ægir ;-)

Det er meg du har sitert her.

Og nei, jeg kan ikke fordra slike navn du nevner. Du antar at jeg er i den kategorien, fordi jeg synes Even er tamt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...