Gå til innhold

Hasj lukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sitter hasj lunkten i klærne? Noen som vet?

Anonymous poster hash: d840f...1b7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til de vaskes, vil man vel tro? Hvorfor spør du?

Skrevet

Er det en hund du er redd for så tror jeg du må kjøpe nye klær :P.. om ikke.. sikkert ikke så lenge.

Skrevet

hasj settet vel ikke så sterk lukt i klær ? Værre med weed tror jeg

Skrevet

Så om en røyker dagen før, da kjennes ikke det på f.eks en jakken/buksen eller genseren fra dagen før?

Ikke jeg som røyker. Det hadde jeg ALDRI) gjort! ;)

HI

Skrevet

tobakkslukten sitter vel igjen, men neppe hasjlukten

Skrevet

Tipper at en opptrent hund kan sense lukta, selv om jeg tviler. For andre rundt, er det veldig, veldig liten sannsynlighet for at det lukter.

Men sikker er jeg ikke..

Skrevet

Så om en røyker dagen før, da kjennes ikke det på f.eks en jakken/buksen eller genseren fra dagen før?

Ikke jeg som røyker. Det hadde jeg ALDRI) gjort! ;)

HI

Nei, det hadde du aldri gjort nei! Hahaha! 

Anonymous poster hash: c2110...b88

Skrevet (endret)

Ikke særlig lenge. Pot derimot lukter mer, men jeg tviler på at det sitter i klærne særlig lenge. Er som med røyklukt, det forsvinner mest sannsynlig etter en liten stund. Så nei, man kan ikke kjenne det på klærne dagen etter. Da må de isåfall ha røyka den dagen.

Endret av Banju
Skrevet

En hund fra politiet hoppet på en jeg kjenner på Gardermoen i går.

Vet han røyker hasj. Derfor lurte jeg. Trodde man kunne kjenne lukten i en utapåjakke, på samme måte som ved røyk.

HI

Skrevet

Det sitter ikke bare i klærne. Det sitter i huden også. Selv når personen svetter så kan hunden lukte det.

Anonymous poster hash: 7f816...6d5

Skrevet

Jeg har veldig god luktesans, og jeg har luktet at folk har røyket hasj dagen før. Så joda, det er mulig.

Kommer litt an på, da, om personen har røyka utendørs eller sittet i et lite rom hvor det er røykt mye.

Men en hund som er trent til det vil nok ikke ha noen problem med å kjenne det!

Anonymous poster hash: 072f0...5b1
Skrevet

En jeg kjenner skulle i militæret. Han sluttet å røyke hasj tre måneder før han skulle inn, men dama og noen andre hadde røkt i det rommet klærne hans hang til tørk. Så hunden markerte på buksa hans ved innrulleringa. Needless to say, det ble ikke noe førstegangstjeneste på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...