sologsommer Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Her er det alt jeg ikke kan gjøre med mannen tilstede
Elsker livet Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Det samme her, men i tillegg å dyrke følelsene/begjæret som evt. oppstår for andre innimellom.
Nettie+jentungen Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Her er det alt jeg ikke kan gjøre med mannen tilstede Samme her.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #4 Skrevet 12. september 2013 Enig med #1 og #2, men må si at jeg hadde hatt vanskeligere for å tilgi at mannen f.eks hadde hatt sex med noen andre enn om han hadde klint med ei på byen. Det finnes grader av utroskap. Ingen av dem er bra, men noen er verre enn andre. Anonymous poster hash: 56feb...658
kjærestenogmæ Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Alt den andre parten føler han/hun må skjule for partneren sin. Etter tredje slaget sitter jeg nå å venter på at vi skal inn til mekling. Han var aldri fysisk utro.
kjærestenogmæ Skrevet 12. september 2013 #6 Skrevet 12. september 2013 Alt den andre parten føler han/hun må skjule for partneren sin. Etter tredje slaget sitter jeg nå å venter på at vi skal inn til mekling. Han var aldri fysisk utro. ser det er på tide å bytte nick..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå