Tieran Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 (endret) I løpet av natten har vistnok en fra Tokyo prøvd å hacke facebook-kontoen min og nå er jeg logget ut både fra mobil og pc. I tillegg har jeg fått en mail om info og beskjed om at jeg må lage meg et nytt passord for å logge inn. Flere som har opplevd lignende?Er dette troverdig? Tør ikke lage et nytt passord før jeg er sikker på at det er trygt :unsure: Endret 12. september 2013 av Tieran
Optatium Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Dette har jeg opplevd også. Laget nytt passord, ventet noen dager, og laget et til. Har ikke htt problemer i ettertid.
Slalotte Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Har opplevd det samme.. laget et nytt passord også gikk det bra..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #5 Skrevet 12. september 2013 Sjekk hvilken mailadresse du har fått Mail fra. Er det spam er gjerne mailadressen veldig lik Facebook sin, men inni adressen er det noe som ikke stemmer. Dårlig forklart. Skjønte du hva jeg mente? Anonymous poster hash: 9bfd4...6ff
Tieran Skrevet 12. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2013 Jupp, det gjorde jeg. Takk for tips
MissZanta Skrevet 12. september 2013 #7 Skrevet 12. september 2013 Opplevd å få både facebook konto og Hotmail konto hacket Bytta passord osv så hjalp det
Bananen Skrevet 12. september 2013 #8 Skrevet 12. september 2013 Er det en link i mailen for å skifte passord? Hold musa over den, så ser du nederst i venstre hjørne. Der kommer det opp hvilken side linken egentlig går til. Går den til face bør det være trygt. Går den til noe helt annet, ikke trykk;)
Tieran Skrevet 12. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2013 Takk for hjelpsomheten, setter jeg pris på Skal sjekke mailen min snart og se om alt er i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå