Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke nødvendig med 5 sticky-tråder på forsiden på Anonymforum, vel? Holder i massevis med maks 3.. 

Syns "ebay"- tråden kan stå og "gis bort til trengende."

Anonymous poster hash: cdaba...617
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Det er litt voldsomt med 5. Andre innlegg forsvinner fort fra forsiden.

Skrevet

nedetiden på tirsdagen som var trenger vel ihvertfall ikke å være sticky lenger?

Skrevet

Helt enig. Og det på toppen der om å vinne premier fra vitus apotek begynner vel også å bli en stund siden?

Skrevet

Både nedetid og månedsvinner for august kan vel strengt tatt fjernes nå?

Anonymous poster hash: aa6c2...0f2

Skrevet

Syns det er litt rart dere ikke har gjort noe enda, iogmed dere er inne.. 1 gang i timen? Eller er det kun Elin som kan slette de sticky'ene?

Skrevet

Elun er på ferie. Altså ingen svar på ris og ros, modereringen forverres for hver dag som går og stickyene består.

Skrevet

Jeg har også inntrykk av at det kun er når Elin er på jobb at noe gjøres... Veldig dumt at et forum med så mange brukere skal være så fryktelig avhengig av ett enkelt menneske for å fungere tilfredsstillende.

Skrevet

Hallo?!

Snart 1 uke siden jeg postet første innlegg om sticky'ene på anonymforum, uten ett eneste svar å få?

KAN DERE FJERNE NOEN AV DE STICKYENE SLIK AT IKKE 5 HELE INNLEGG FORSVINNER FRA FORSIDEN PÅ ANONYMFORUM..?

Det holder i massevis med 3 stk.

Dere må bli flinkere til å sjekke "ris & ros" siden.. 

Gjest meg mamma?
Skrevet

Hallo?!

Snart 1 uke siden jeg postet første innlegg om sticky'ene på anonymforum, uten ett eneste svar å få?

KAN DERE FJERNE NOEN AV DE STICKYENE SLIK AT IKKE 5 HELE INNLEGG FORSVINNER FRA FORSIDEN PÅ ANONYMFORUM..?

Det holder i massevis med 3 stk.

Dere må bli flinkere til å sjekke "ris & ros" siden.. 

Ønsker deg lykke til med å få et vettugt svar her :)

Skrevet

ER DET INGEN SOM LESER OG SVARER HER INNE?

Anonymous poster hash: 9d2df...c9c
Skrevet

Jo, vi leser dem.  Jeg er enig i at sticky har blitt stående for lenge, og jeg går gjennom dette nå. Men det har vært en del andre ting som har kommet lengre opp på prioriteringslisten denne uken av ulike årsaker.

Nå er det tre stickyer, månedens bruker og innlegg blir også stående!

Ha en fin dag! :)

Anne Vic

Skrevet

Jo, vi leser dem.  Jeg er enig i at sticky har blitt stående for lenge, og jeg går gjennom dette nå. Men det har vært en del andre ting som har kommet lengre opp på prioriteringslisten denne uken av ulike årsaker.

Anne Vic

Takk, takk :) 

Skrevet

Anne Vic

Da er det lurt å informere om det litt før.  Det blir misfornøyde brukere av slikt, og utad virker det som at dere ikke gidder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...