Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også inntrykk av at det kun er når Elin er på jobb at noe gjøres... Veldig dumt at et forum med så mange brukere skal være så fryktelig avhengig av ett enkelt menneske for å fungere tilfredsstillende.

Hallo?!

Snart 1 uke siden jeg postet første innlegg om sticky'ene på anonymforum, uten ett eneste svar å få?

KAN DERE FJERNE NOEN AV DE STICKYENE SLIK AT IKKE 5 HELE INNLEGG FORSVINNER FRA FORSIDEN PÅ ANONYMFORUM..?

Det holder i massevis med 3 stk.

Dere må bli flinkere til å sjekke "ris & ros" siden.. 

Anonymous poster hash: cdaba...617
Gjest meg mamma?

Hallo?!

Snart 1 uke siden jeg postet første innlegg om sticky'ene på anonymforum, uten ett eneste svar å få?

KAN DERE FJERNE NOEN AV DE STICKYENE SLIK AT IKKE 5 HELE INNLEGG FORSVINNER FRA FORSIDEN PÅ ANONYMFORUM..?

Det holder i massevis med 3 stk.

Dere må bli flinkere til å sjekke "ris & ros" siden.. 

Ønsker deg lykke til med å få et vettugt svar her :)

Jo, vi leser dem.  Jeg er enig i at sticky har blitt stående for lenge, og jeg går gjennom dette nå. Men det har vært en del andre ting som har kommet lengre opp på prioriteringslisten denne uken av ulike årsaker.

Nå er det tre stickyer, månedens bruker og innlegg blir også stående!

Ha en fin dag! :)

Anne Vic

Annonse

Jo, vi leser dem.  Jeg er enig i at sticky har blitt stående for lenge, og jeg går gjennom dette nå. Men det har vært en del andre ting som har kommet lengre opp på prioriteringslisten denne uken av ulike årsaker.

Anne Vic

Takk, takk :) 

Anne Vic

Da er det lurt å informere om det litt før.  Det blir misfornøyde brukere av slikt, og utad virker det som at dere ikke gidder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...