Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #1 Skrevet 12. september 2013 Jeg fikk en venn som stilte opp som om han forstod alt i hele verden min. jeg kom fra et vondt forhold. jeg måtte slutte å ha vennene jeg kjente. å var så gla for og finni en venn. men han forelsket seg i meg. han ofret alt for meg. jeg sa i fra jeg ikke vil annet en å vere alene. ingen følelser osv. han forstod liksom dette. men nå måtte jeg si i fra igjen. han har heletiden svart å ringt å forklart han forstår å respekterer osv. men nå svarer han ikke å sier ingen ting. jeg vet han er såret. men hvorfor. han vet jo dette. men menn er som menn flest. fitte eller ingenting. er gla jeg har ei venninde da. menn er bare problemer.. hvorfor forelsker de seg i meg. kan de ikke bare vere vennen min da. uten å bli så stupid gla i meg. :-\ Anonymous poster hash: c21dd...1f6
soleia Skrevet 12. september 2013 #2 Skrevet 12. september 2013 Det vert desverre ofte slike komplikasjonar om menn og kvinner er gode vener, plutseleg har den eine forelska seg, og så vert det heile vanskeleg. Eg synes du er urettferdig mot han når du seier at han tenkjer på "fitte eller ingenting". Det er fullt mogleg for menn å bli glad i nokon utan at det er sex som er hovudmålet. Når ein er ulukkeleg forelska i nokon som klart og tydeleg seier at dei ikkje er interessert, så er det vanskeleg å omgås denne personen fordi det gjer så frykteleg vondt, og så sluttar ein ikkje å håpe og sjå etter teikn på at den andre har skifta meining. Om han har hjelpt deg og ofra mykje for deg føler han seg kanskje litt utnytta og, sjølv om du har sagt klart i frå. Kan hende får du att venen din når han har fått tid til å fordøye dette, men forholdet mellom dykk kjem nok desverre ikkje til å vere det same som før. No må du nesten berre respektere kjenslene hans og gje han fred, men vere der for han når han er klar for det.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Det vert desverre ofte slike komplikasjonar om menn og kvinner er gode vener, plutseleg har den eine forelska seg, og så vert det heile vanskeleg. Eg synes du er urettferdig mot han når du seier at han tenkjer på "fitte eller ingenting". Det er fullt mogleg for menn å bli glad i nokon utan at det er sex som er hovudmålet. Når ein er ulukkeleg forelska i nokon som klart og tydeleg seier at dei ikkje er interessert, så er det vanskeleg å omgås denne personen fordi det gjer så frykteleg vondt, og så sluttar ein ikkje å håpe og sjå etter teikn på at den andre har skifta meining. Om han har hjelpt deg og ofra mykje for deg føler han seg kanskje litt utnytta og, sjølv om du har sagt klart i frå. Kan hende får du att venen din når han har fått tid til å fordøye dette, men forholdet mellom dykk kjem nok desverre ikkje til å vere det same som før. No må du nesten berre respektere kjenslene hans og gje han fred, men vere der for han når han er klar for det. det har du jo rett i. men det er utruleg fortviande. Anonymous poster hash: c21dd...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå