Gå til innhold

Småtissing hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har det på den måten? Jeg må tisse igjen etter tre minutter når jeg har vært på do, og veldig ofte kommer det bare bittelitt eller ingenting. Kjennes liksom ut som om jeg aldri blir ferdig tisset, og det er hele tiden en dråpe i trusen.. Jeg har ikke uvi, men det kan kjennes litt sånn ut, bortsett fra sviinga da selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 534a4...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn helt fra uke 13 ca.. Spurte GYN på OUL om det og han sa at det var en irritert / overaktiv blære.. Har blitt litt bedre hos meg nå.. Men går fremdeles mye på do ;)

Skrevet

Samme her også:-( lurer litt på om det kan være pga presset på blære siden magen min er veldig langt nede allerede.. Har bestilt et belte som skal hjelpsom støtte magenog visstnok avlaste blæren og bekkenet litt:-)

Skrevet

Sånn har jeg det også - ikke hele tiden, men noen ganger, kanskje ca. annenhver dag. Var litt sånn før jeg ble gravid også... Går på do, må tisse igjen med én gang, men da kommer det bare bittelitt. Hvis jeg da venter i 10 min eller no så må jeg skikkelig, og da kommer det mer. Så går det over. Drit irriterende.

Skrevet

Hadde det slik ca vk 8-9 og så vart det betre for meg utover. Tissar fortsatt ofte, men det er ikkje noko som "kitlar" blæra mi lengre (det var slik eg følte det...). Ps: har du sjekka at det ikkje,er blærebetennelse?

Skrevet

Her tror jeg den lille bruker blæra mi som ett sånn pipe squesee toy. Må jo tisse hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...