Gå til innhold

Dere som sier dere ikke har vært utro...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg pulten og kost med andre menn? Ja, det har jeg.

Har jeg vært utro? Nei, det har jeg ikke.

Anonymous poster hash: 3ce34...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri vært utro, men har vært i lag med noen som var utro 

Skrevet

Jeg gjør ikke noen som jeg ikke ville godta at mannen min hadde gjort, mtp oppførsel som kan være flørtende/seksuell i forhold til annen person.

SÅ enkelt er det og sette grenser, stort sett tåler man MINDRE fra partner enn hva man føøler man kan ha "kontroll" på selv, man må huske at den andre i forholdet skal kunne SE og HØRE på det du snakker og gjør med den andre peson, og det skal IKKE kunne msitolkes som at "noe "er i ferd med og skje..

Da er nok klining langt over streken,- likeså sitte og hviske hverandre i øret og stryke litt over ryggene og gi en klem nå og da..JEG hadde iallefall reagert(negativt) om je gså min mann slik med en annen kvinne (eller enda verre,- mann) Og andre folk son kjenner der kan jo også se deg, og da er det fort gjort og overdrive, så man må i det minste la det være lite og overdrive,- tenker jeg da.

Anonymous poster hash: 3980e...b96
Skrevet

Nei, ikke vært utro.

Jeg kan finne andre menn attraktive, men ikke nok til at det er verd en sånn risiko, rett og slett. Jeg gjør strengt tatt ingenting jeg ikke kunnet gjort foran han også.

Det går jo mye på det å ikke sette seg selv i situasjoner hvor sjansen er større, man må kjenne sine egne grenser.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro i forhold til min og min manns definisjon. Hvilke rare definisjoner HI eller andre gir ordet er uinteressant.

Anonymous poster hash: 15873...e5e
Skrevet

Eg har møtt eit par stykk som eg har vore skikkelig titrukke av, men eg har alltid satt ned foten før noko skjedde. Eg respekterer og elsker mannen min. Sjølv og eg har vore mindre forelska i han i perioder så ligg alltid respekten som eit grunnlag. Eg er ein person som føler meg ansvarlig når mine handlingar påvirker andre. Det trur eg er den viktigaste årsaken.

Anonymous poster hash: 8a2c1...5f2

Skrevet

er det hele sannheten? Jeg svarer at jeg ikke har vært utro, men jeg har kysset 3 stk og småtafset litt. Men ikke sex.

Anonymous poster hash: 476a1...92e

Ja, det er sannheten. Da jeg ikke drikker alkohol i det hele tatt så er jeg alltid "klar i toppen" og har full kontroll over min kropp ja. Hvordan man klarer å unngå slike situasjoner? Manglende interesse av å kysse andre når man er i forhold kanskje? Har aldri forstått vitsen med å tafse og kysse på andre menn når man har en mann selv. Havner du stadig i slike situasjoner så bør du kanskje jobbe med din manglende impulskontroll...

Anonymous poster hash: 50a2f...369

Skrevet

er det hele sannheten? Jeg svarer at jeg ikke har vært utro, men jeg har kysset 3 stk og småtafset litt. Men ikke sex.

I mine øyner har du vært utro...

Jeg har aldri vært utro, og har aldri hatt noe ønske om det heller. 

Skrevet

Aldri vært utro! Men så drikker jeg ikke heller, er mange som mister hemninger i fylla og det slipper jeg ;)

Skrevet

Ja, har aldri så mye som kysset en annen når jeg er i et forhold

Anonymous poster hash: 1201c...d96
Skrevet

Hvorfor har du kjæreste da, hvis du har kysset andre? 

Kan du jo like godt være singel... 

Anonymous poster hash: 7ade1...5d2

Skrevet

Kyssing/klining/tafsing er utroskap for meg.

Var utro da jeg var 13, så jeg syns ikke det teller noe særlig, ville aldri i verden vært utro nå.

Skrevet

Det er sannheten ja. Jeg har derimot blitt kysset og tafset på av andre (og skubbet dem bort med en gang), men det er jo noe annet. Det har vært rikelig med anledninger. Jeg får stadig blikk og kommentarer som tilsier at jeg visst nok er svært attraktiv, men jeg er ganske enkelt ikke det minste interessert i andre enn mannen min. Synes bare det er ekkelt og ubehagelig når andre menn prøver seg, enten det nå er fysisk eller bare ved ord og blikk. Drikker meg heller aldri full, men kan godt bli brisen på fester og slikt.

Skrevet

Min definisjon av utro er så lengen man ikke kan gjøre det man gjør mens partneren er tilstede, er man utro.
Det er ikke bare snakk om sex

Jeg har ikke vært utro.

Anonymous poster hash: f3388...774
Skrevet

Kunne ALDRI falt meg inn å kysse eller tafse på noen andre. Hvis man elsker den man er sammen med, så skjønner jeg ikke at man blir fristet heller. Jeg er så stormforelsket etter 5 år, at bare TANKEN på å skulle kysse noen annen gjør meg kvalm. Heldigvis ;)

Anonymous poster hash: 1e0fe...67f
Skrevet

Det er sannheten ja.

Har danset med andre menn, flørtet og tøyset, men aldri kysset og aldri tafset. 

Anonymous poster hash: 56de1...61a
Skrevet

Mannen jeg er gift med er den første jeg har hatt sex med, men ikke den siste :(

Har hatt sex med 2 forskjellige mens vi var gift og har kysset mange andre (helt ærlig husker ikke). Jeg angrer son faen og skulle ønske at tiden kunne skrus tilbake.

Anonymous poster hash: 60613...4d0

Vet mannen din om dette?

Anonymous poster hash: b3bf9...e17

Skrevet

Keg har aldri vært i nærheten av å være utro. Vi har vært sammen i 12 år. Mannen har vært utro, dessverre

Jeg unngår ganske enkelt å sette meg selv i situasjoner, hvor jeg potensielt kunne bli fristet. Jeg drikker sjeldent, og når jeg gjør det, så passer jeg på inntaket. Dessuten, så elsker jeg mannen min så høyt og setter familien vår over alt, at jeg føler at et engangsligg ikke er verdt konsekvensene.

Men han setter ikke deg og barna høyest siden han valgte å knulle ei anna og sette helefamilien på spill. At du orker å være sammen med en som har pult andre mens dere hadde familie og alt. ÆSJ

Anonymous poster hash: b3bf9...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...