Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 er det hele sannheten? Jeg svarer at jeg ikke har vært utro, men jeg har kysset 3 stk og småtafset litt. Men ikke sex. Anonymous poster hash: 476a1...92e
Honningmelon Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Ja, selvfølgelig er det hele sannheten. Jeg har hverken tafset på, kysset eller pult noen andre enn mannen min.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg har ikkje gjort det ein gang som du HI nevner. Men du mener det ikkje som utro men kva gubben din mener kan vere utro i hans øyner. Anonymous poster hash: d362c...5d2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Hvordan klarer man å unngå helt slike situasjoner? Oppstår de ikke eller er dere alltid så klare i toppen at dere ikke faller for en bitteliten fristelse før dere henter dere inn igjen? Anonymous poster hash: 476a1...92e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Enig med honnongmelon, selvfølgelig er det hele sannheten, jeg har hverfall ingen grunn til å lyve om det her inne.. Har aldri tatt på en annen man som kan indikere at jeg har krysset grensen til utroskap. Anonymous poster hash: 6d100...d71
Gjest Skofantomet Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Hvordan klarer man å unngå helt slike situasjoner? Oppstår de ikke eller er dere alltid så klare i toppen at dere ikke faller for en bitteliten fristelse før dere henter dere inn igjen? Anonymous poster hash: 476a1...92e I mitt tilfelle så er mannen den flotteste på jord, så hvorfor gå for noe verre? Høres veldig ulogisk ut
Berta_78 Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Hvordan klarer man å unngå helt slike situasjoner? Oppstår de ikke eller er dere alltid så klare i toppen at dere ikke faller for en bitteliten fristelse før dere henter dere inn igjen? Anonymous poster hash: 476a1...92e Klar i toppen :-) Er en konsekvenstenker i det meste jeg gjør. Jeg har mye mer lyst til å slippe alt utroskap fører med seg, enn jeg har til å være utro. Simple as that :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Ja, hele sannheten. Ikke vært i nærheten av noe som kan kalles utroskap. Ikke noe problem å avverge slike situasjoner i det hele tatt. Jeg møter blikket til min mann hver dag med rent hjerte og god samvittighet Anonymous poster hash: 90cec...6e8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Å det sies at det juges på stortinget!!!! Anonymous poster hash: b7a2a...273
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Aldri vært utro :-) Har ofte vært uklar i topplokket som du sier, men uansett hvor uklar jeg har måttet være har jeg aldri kunnet gjøre noe sånt mot min kjære. Kanskje lettere å "la seg friste" om man er i et dårlig fungerende forhold? Anonymous poster hash: a4c67...764
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Hvordan klarer man å unngå helt slike situasjoner? Oppstår de ikke eller er dere alltid så klare i toppen at dere ikke faller for en bitteliten fristelse før dere henter dere inn igjen? Anonymous poster hash: 476a1...92e I mitt tilfelle så er mannen den flotteste på jord, så hvorfor gå for noe verre? Høres veldig ulogisk ut Det er min også, men etter 10 år sammen er det ikke så spennende lenger. Merker at jeg ser mer på andre menn enn jeg har gjort tidligere, men prøver å holde meg i skinnet da jeg ikke ønsker å miste mannen. Anonymous poster hash: 476a1...92e
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Ikke vært utro men det var like før en gang. Men avviste både kyss og sex. Men gud som det slet på samvittigheten at jeg hadde lyst på denne andre mannen.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Å det sies at det juges på stortinget!!!! Anonymous poster hash: b7a2a...273 Hvorfor tror du vi lyver? Ikke vits å lyve her hvor man er anonyme vel? Ikke alle som er utro vet du! Anonymous poster hash: 90cec...6e8
Voilà Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Kors på halsen og ti kniver i hjertet - jeg har aldri vært utro! Nærmeste jeg har kommet var på en konsert, da en bekjent av meg tok et skikkelig tak i rumpen min. Den tar jeg ikke på meg, altså!
SophiesMum<3 Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Keg har aldri vært i nærheten av å være utro. Vi har vært sammen i 12 år. Mannen har vært utro, dessverre Jeg unngår ganske enkelt å sette meg selv i situasjoner, hvor jeg potensielt kunne bli fristet. Jeg drikker sjeldent, og når jeg gjør det, så passer jeg på inntaket. Dessuten, så elsker jeg mannen min så høyt og setter familien vår over alt, at jeg føler at et engangsligg ikke er verdt konsekvensene.
Dailis Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Aldri noenting. Riktignok en ekkel kollega som trengte meg opp i et hjørne og kysset på meg i aller høyeste grad mot min vilje, men tror ikke det gjelder som utroskap. Ringte mannen min mens jeg stod på do og spyttet og skylte munnen. Æsj.... Men det er jo å sørge for å ikke havne i slike situasjoner. Tanker er uungåelig, følelser også. Men handlingene våre kan vi heldigvis styre
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. september 2013 #20 Skrevet 11. september 2013 Hvordan klarer man å unngå helt slike situasjoner? Oppstår de ikke eller er dere alltid så klare i toppen at dere ikke faller for en bitteliten fristelse før dere henter dere inn igjen? Anonymous poster hash: 476a1...92e Hvordan klarer man å havne i slike situasjoner spør nå jeg...?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #21 Skrevet 11. september 2013 Mannen jeg er gift med er den første jeg har hatt sex med, men ikke den siste Har hatt sex med 2 forskjellige mens vi var gift og har kysset mange andre (helt ærlig husker ikke). Jeg angrer son faen og skulle ønske at tiden kunne skrus tilbake. Anonymous poster hash: 60613...4d0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #22 Skrevet 12. september 2013 For at slike tafse-situasjoner skal oppstå, må man vel ha nære mannlige kamerater som går inn og ut av hjemmet, eller man må delta på fester der det drikkes alkohol... Jeg har ikke hatt slike episoder etter å ha blitt gift, men jeg husker fortsatt slike episoder fra før mannen min kom inn i bildet. Anonymous poster hash: ecb21...f04
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #23 Skrevet 12. september 2013 Helt ærlig. så var jeg utro mot min første beste kjøreste. men en idiot som følte han eide meg etterpp. jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg gjorde det slutt, jeg fikk barn med galakapen å måtte dra på grunn av barnefar kom med drapstrussler og trodde jeg var utro mot han også. i over 8 år har utrohets samvittigheten ligget over meg. jeg har aldri vert utro etterpå men jeg mistet begrepet på det å ha det bra selv. den første som "elsket" meg, fikk meg. Det har blitt mange drittsekker av den grunn. jeg var likevel ikke og aldri utro mot noen igjen. men etter å blitt misshandlet på flere måter fant jeg ut at det er best å vere singel. uansett. å det kunne aldri falle meg inn å vere utro noengang igjen. Anonymous poster hash: 73080...f2c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #24 Skrevet 12. september 2013 Helt ærlig. så var jeg utro mot min første beste kjøreste. men en idiot som følte han eide meg etterpp. jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg gjorde det slutt, jeg fikk barn med galakapen å måtte dra på grunn av barnefar kom med drapstrussler og trodde jeg var utro mot han også. i over 8 år har utrohets samvittigheten ligget over meg. jeg har aldri vert utro etterpå men jeg mistet begrepet på det å ha det bra selv. den første som "elsket" meg, fikk meg. Det har blitt mange drittsekker av den grunn. jeg var likevel ikke og aldri utro mot noen igjen. men etter å blitt misshandlet på flere måter fant jeg ut at det er best å vere singel. uansett. å det kunne aldri falle meg inn å vere utro noengang igjen. Anonymous poster hash: 73080...f2c med en idiot skulle det stå. Anonymous poster hash: 73080...f2c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #25 Skrevet 12. september 2013 Har jeg hatt sex med andre enn min mann? Ja, jeg har hatt sex med andre kvinner og menn. Har jeg vært utro? Nei, all den tid jeg har spurt om lov først og fått lov av min mann så er jeg pr. definisjon ikke utro. Anonymous poster hash: 04c89...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå