Gå til innhold

Hvilke solbriller kler "alle"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser helt idiot ut når jeg har på solbriller, det vil si de brillene jeg har forsøkt. Venninnene mine er slike som kan kjøpe briller fra gateselgere og se smashing ut. I beste fall ser jeg ut som en snill bie eller flue. Dette er ikke noe jeg tror, venninnene mine er dessverre enig.

Er der noen briller som ser bra ut på nesten alle? Jeg tar imot alle tips.

På forhånd takk!

Anonymous poster hash: c1407...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen solbriller som ser bra ut på alle, rett og slett fordi vi er veldig forskjellige i ansiktet. Noen har et smalt fjes, noen har bredt, noen langt, andre kort. Noen har rundt ansikt, andre kantete. Hvordan nese du har påvirker også veldig hvordan solbrillene sitter i ansiktet ditt og er med på å gjøre om de er fine til deg eller ikke. 

Jeg ville gått til en optiker for å få hjelp hvis jeg var deg. Du må ikke kjøpe noen solbrille selv om du er hos en optiker, du kan prøve en del briller å få tilbakemeldinger på hva du kler og ikke kler, så kan du tenke på om du syns det er verdt det eller ikke å kjøpe de brillene du ser. Så kan det kanskje være lurt å vente til litt ut i neste år, for nå er det stort sett veldig utplukket for solbriller. I alle fall i butikken der jeg jobber ;)

Anonymous poster hash: ec3c7...6c6
Skrevet

Jeg sliter med det samme! Ingenting er pent på meg...

Skrevet

#2 Hvilke briller har dere solgt mye av? Det gir vel en liten pekepinn på hva mange kler.

Jeg har fått hjelp av optiker til å finne mine vanlige briller. I ettertid ser jeg at jeg ligner en gammel lærer. :/

Anonymous poster hash: e6efc...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...