giraffen1902 Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 (endret) Hadde absolutt ikke forventet å kjenne spark så tidlig, er 17+2, men har jaggu meg kjent spark opptil flere ganger daglig de siste dagene! Har også til og med kjent spark på utsiden et par ganger. For en aktiv baby!! Noen andre som er gravid for første gang som har kjent det så tidlig? Endret 11. september 2013 av snartmammatil1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Jepp Var ikke sikker på om det virkelig var babyen jeg kjente, da alle sa at det ikke var mulig, jeg var for tykk, det var for tidlig osv, men når jjeg så det på utsiden i uke 20 var jeg sikker på at det virkelig var bayen jeg kjente ! Anonymous poster hash: c3376...8cc
giraffen1902 Skrevet 11. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2013 Jepp Var ikke sikker på om det virkelig var babyen jeg kjente, da alle sa at det ikke var mulig, jeg var for tykk, det var for tidlig osv, men når jjeg så det på utsiden i uke 20 var jeg sikker på at det virkelig var bayen jeg kjente ! Anonymous poster hash: c3376...8cc He he, sikkert sjalusi fordi di ikke kjente det så tidlig! Var litt usikker først jeg også, men kjente tydelige "dunk" og det var helt klart ikke bare luft i magen som noen påstår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå