Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Min gamle bestemor døde nettopp, og jeg er så fryktelig usikker på om vi skal ta med datteren vår i begravelsen. Jenta vår er 1 1/2 år gammel, og som andre på den alderen, ganske så aktiv og har fint lite tid til å sitte i ro. Jeg har det med å bli litt stressa når hun blir urolig i store menneskemengder, og vil jo gjerne få med meg det som skjer i begravelsen. Så tenker jeg, for hennes del så har hun sikkert det best i barnehagen... Hva ville du ha gjort? Anonymous poster hash: 54283...9f7
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Bhg. Helt klart! Anonymous poster hash: 8bda6...5c9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Bhg. Hun skjønner jo ikke noe av begravelsen, og det er sikkert godt å slippe stresset med å underholde henne. Anonymous poster hash: 5eac2...62b
Gjest ronja røverdatter Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jeg er absolutt for at barn skal være med i begravelser og på det som skjer av godt og vondt i livet, men et barn på 1 1/2 år er så liten at det ikke spiller noen rolle for henne om hun er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå