Gå til innhold

Hva tenker du om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver på nr.3 :) Skal til på 2.pp nå.

I Juli skal min mann være medarbeider på et stevne og vi skal ligge i campingvogn. Babyen vil da et komme et par uker før....

Ville dere ha hoppet over denne pp'en?

Og pp'en etter, hvordan vil det være å være høygravid i campingvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du være med da? Er jo mye styr med en nyfødt i en campingvogn og blir ikke minst mye å ta med og mest sannsynlig en slitsom opplevelse for dere begge. Ikke at jeg er noe ekspert altså! :)

Tror jeg bare hadde tatt det som det kom, er så lenge til enda. Hvis du skal begynne å tenke over alle planer man har så kommer det aldri til å passe tror jeg, vil nok alltid være ett eller annet. Det er min mening :)

Skrevet

Jeg er jo og litt der, man kan ikke planlegge seg ihel.

Vi har to barn til da på 7 og 3, så tror nok det hadde blitt rimelig stusselig uten mamma der :)

Det jeg synes er litt vanskelig, det er jo at får man barn på høsten så blir det plutselig så kinkig med barnehageplass. Begge guttene mine er født på høsten og minstemann fikk ikke plass....

Så plutselig "passer" det hverken å få barn i ferien eller på høsten. Så da er det bare igjen januar- mai!

Har egentlig ikke tenkt sånn før, merker at vi er blitt "etablerte" nå med mange planer.

Synd å gå glipp av to pp'er, jeg holder på å gå i spinn av tanken, har jo SÅÅ lyst på nr. 3. Men så tenker jeg... ei uke i campingvogn uten vaskemaskin, puppelekkasjer, våkenetter, de andre barna vil ha meg med på ting på dagtid.....

Skrevet

Jeg tror jeg bare hadde fortsatt og tatt det som det kom. Er ikke sikkert dere blir gravid noen av disse to periodene en gang. Jeg er enig med hun over om at hvis en skal planlegge så mye så passer det aldri. Det passer egenltig ikke helt for meg å bli gravid enda men jeg prøver likevel og tenker at det ordner seg. Jeg er så redd for at det skal ta lang tid at jeg vil ikke kaste bort noe tid...

Skrevet

Det passer egentlig aldri å få barn, men man tilpasser seg situasjonen. Sambo har 4 fra før, jeg har to. Vi skulle da ikke ha noen sammen. Pga av en operasjon jeg skulle tatt i livmoren nå i august gikk jeg ikke på prevensjon. Nå venter vi nr 7 i flokken. Passer det? Nei. Får vi det til å passe. Helt klart :) og er det bedre å ligge høygravid i vogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...