Gå til innhold

Gravid med spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kobberspiral som jeg fikk satt inn for kort tid siden. Jeg har hatt menstruasjon etter innsettelse, så jeg vet at det fungerer slik det skal. I går hadde jeg menssmerter og en ordentlig følelse av at jeg skulle ha mensen, så jeg tok på bind. Senere på dagen da jeg var på toalettet oppdaget jeg at det var litt blodtilblandet utflod. (blank utflod med striper av lyst blod i) Jeg har lest på nett om kobberspiral nå og der står det at det er 1-2% sjanse for å bli gravid med spiral..... :s Det var ikke den informasjonen jeg fikk ved innsettelse..... Der sa de at kobberspiral var 99,5% sikker.... Nå sitter jeg her da og har en liten baby og er muligens gravid på nytt.... Det er til og med mulig at det eventuelt nye barnet kommer til verden før mitt nåværende barn har fylt ett år!! Jeg tok test i går som var negativ, selvfølgelig. Da får jeg bare vente en uke før ny test, og håpe mensen kommer... 

Er det noen andre som har vært i lignende situasjon som kan dele tanker og opplevelser med meg?

Anonymous poster hash: 40ff3...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...