Gå til innhold

Tisser på seg hver dag, 1.klassing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva vi skal gjøre lenger.. Vært hos lege, ikke noe feil med blæra eller andre ting. Prøvd belønning uten hell. Lurer på, er det noen som har prøvd akupunktur, kiropraktor eller naprapat iforhold til dette problemet?

Anonymous poster hash: 3c139...28f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, minirin. God virkning på natta men dagene er det samme. Virker litt som hun ikke orker/gidder å gå på do:/

Skrevet

Har dere prøvd å følge henne på do hver time? Er jo bare å forklare at siden hun ikke klarer å huske det så må dere gjøre det til hun greier det selv.. 

Anonymous poster hash: 00bf3...0ed
Skrevet

Er det noe som plager henne? Datteren min begynte å tisse på seg hver dag på skolen når jeg og faren flyttet fra hverandre.

Anonymous poster hash: 31837...8ab
Skrevet

Begynte da vi flyttet, men det er 3år siden...

Skrevet

Min sønn små kvetter men om natta er han turr. Har sjekket med lege alt ok.

Kommer heim fra skulen og det lukter tiss. Er så redd han skal bli modda for detta.

Anonymous poster hash: 31f40...ad5

Skrevet

Jeg tisset på meg frem til jeg var 19, pinlig nok.

Muskelen klarte rett og slett ikke å holde igjen :/ 

Så var jeg mye nervøs.

Anonymous poster hash: a3cd7...e13
Skrevet

Min sønn små kvetter men om natta er han turr. Har sjekket med lege alt ok.

Kommer heim fra skulen og det lukter tiss. Er så redd han skal bli modda for detta.

Mente mobba. Han har hatt detta siden 4 års alder og no 7 år.

Skrevet

Vet ikke helt hva vi skal gjøre lenger.. Vært hos lege, ikke noe feil med blæra eller andre ting. Prøvd belønning uten hell. Lurer på, er det noen som har prøvd akupunktur, kiropraktor eller naprapat iforhold til dette problemet?

Vi har slitt med dette problemet lenge, barnet vårt har akkurat begynt i 1. klasse. Vi har vært hos lege flere ganger, og de finner ikke noe feil. Men legen sa at om man ikke går på do ofte nok, og holder seg lenge, vil blæra strekke seg, og da blir det lettere å skvette. Derfor viktig å passe på å gå på do forholdsvis ofte. Som oftest tisser barnet på seg fordi det glemmer å gå på do, eller utsetter fordi han ikke vil avbryte leken.

Vi er ikke kvitt problemet helt, men det som har funket best for oss er å hele tiden (hjemme) minne på om at han skal gå på do. Han får beskjed om å gå på do minst 4 ganger i løpet av skoledagen. Dersom han ikke gjør det, får han ikke se på tv eller spille spill etter skolen. Altså, straff for å ikke gå på do, ikke straff for å tisse på seg. (Belønning har vært prøvd, men funket ikke.) 

Anonymous poster hash: cd8a6...5fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...