Gå til innhold

Løs mage i 2 dager, tegn på fødsel eller bakterier i tarmen? Flere?

Anbefalte innlegg

Er bare i uke 37 og formen er bra, bortsett fra at jeg har fått neseforkjølelse eller rhinitt. Men nå ble jeg plaget med løs mage i tillegg, startet i går etter måltidet. Har ikke vært på do veldig ofte, men merker i dag at jeg fikk diare rett etter maten. Har ikke spist noe uvanlig, samme som resten av familien og de har ikke diare.

Jeg håper ikke det er tegn på fødsel da det er altfor tidlig.

Noen andre som har opplevd noe liknende eller har noen råd til meg?

Takker på forhånd:)

Anonymous poster hash: 6ad41...7b9

Fortsetter under...

Har vært plaget med løs mage i over 1 mnd snart... Er i uke 36 med tvillinger nå. Ingen tegn til fødsel her hvertfall :P ikke har jeg spist noe uvanlig som jeg ikke tåler heller. Spurte jordmor om dette og hun sa at det kunne være press på endetarmen nå på "slutten" som gjorde at det kunne bli løs mage :)

Har vært plaget med løs mage i over 1 mnd snart... Er i uke 36 med tvillinger nå. Ingen tegn til fødsel her hvertfall :P ikke har jeg spist noe uvanlig som jeg ikke tåler heller. Spurte jordmor om dette og hun sa at det kunne være press på endetarmen nå på "slutten" som gjorde at det kunne bli løs mage :)

Ok, takk for svar. Dette er ikke uvanlig altså. Tror at i mitt tilfelle er det kanskje bakterier elr noe, da jeg opplever rumling i magen etter maten, typisk følelse at man har spist noe "feil".

Fødselen nå, nei takk;)

Anonymous poster hash: 6ad41...7b9

Har hatt løs mage i omtrent 3 uker nå, startet i uke 37 for meg. Veeeeldig festlig når det rumler skikkelig høyt i magen så andre hører -_-' Ikke noe tegn på forestående fødsel heller.

Har slitt med hard mage fram til uke 37, nå det motsatt...  Kroppen er jo helt på bærtur føler jeg. Ikke klarer den å holde magesyren i magen, bekkenet er for løst, kviser dukker opp på rare steder og den samler for mye vann :P 

Anonymous poster hash: 7c454...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...