Gå til innhold

Hva skjer med "alle" disse damene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som holder på med menn som har samboer og barn, gifte menn med barn, ny skilte menn med barn osv...??

Synes det har blitt skrevet mye om det i det siste... 

Anonymous poster hash: 04b6e...6ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ikke minst, hva skjer med alle disse mennene??

Skrevet

Og ikke minst, hva skjer med alle disse mennene??

Ja, jeg vet, men synes det har blitt skrevet så mye om dette i det siste, fra jenter på dette forumet... 

Anonymous poster hash: 96d98...304

Skrevet

damene har sikkert dårlig selvtillit (de tror ikke de kan få noe for seg selv). Menn er bare noe idioter som ikke tør å gå fra forholdet eller ihvertfall å snakke med damene om det er noe som de ikke er helt fornøyd med sånn at de kan jobbe med det.

Anonymous poster hash: df191...cb4
Skrevet

Ja, klart. Det er jo stortsett bare kvinner/jenter her, men det som overrasker meg like mye hver gang, at det er damene som er "skurken" når en mann er utro. Om hun er singel, så er det jo selvfølgelig han som er en hestkuk, som vi sier her i nord, og ikke hun. Selvom det er ganske umoralsk å innlede et forhold til en mann med "påheng"

Skrevet

Kanskje noen som er ute etter å provosere her på forumet.

Anonymous poster hash: c3ffa...166
Skrevet

Hun som hadde et forhold til min mann, sitter nå alene med knust hjerte og med et "ludderstempel" på seg. Hun er en person som alle latterliggjør og fnyser av. Det gjelder også mannen min. Ryktet deres er ødelagt for all fremtid. Og historien er enda ikke over... Mohahaha! *godter meg litt*

Hun fikk som fortjent.

Anonymous poster hash: 1a166...e31

Skrevet

Ja, forstår ikke helt hva de tenker meg jeg... At de har hjerte til det! 

Skrevet

Jeg hadde før et forhold til en gift mann. Jeg ville ikke noe mer og han ville ha spenning i hverdagen slik at han kunne være med kona til barna ble store.

Umoralske ja sikkert! Men jeg var singel så jeg følte meg ikke som skurken..

Jeg var keen på å være singel og da denne mannen altså var godt godt var det jo ingen sjanse for st han ville bli forelsket og innpåsliten. Vi var også gode venner og vi hadde det bra. Holdt det gående et år ca. Nå snakker vi fremdeles iblant og han sier han ikke er utro lenger, jeg tror han og unner han å ha finner ro og stabilitet inseg selv til å holde seg til en partner.

Jeg for min del holder på med en som har kjæreste men kjæresten hans er meg så den er grei.

Skrevet

Hun som hadde et forhold til min mann, sitter nå alene med knust hjerte og med et "ludderstempel" på seg. Hun er en person som alle latterliggjør og fnyser av. Det gjelder også mannen min. Ryktet deres er ødelagt for all fremtid. Og historien er enda ikke over... Mohahaha! *godter meg litt*

Hun fikk som fortjent.

Du gir deg visst ikke så lett, du..

Jada, hun er et patetisk ludder ifølge halve bygda. Og den andre halvdelen av bygda syns du er patetisk. Dette stadfestet vi istad...

Vet du, jeg skjønner at du er forbanna. Men om du velger å tilgi dette utro rævhølet du deler adresse med, hvorfor i h#%ete tilgir du ikke den ene personen som faktisk ikke trenger å ta hensyn til deg???

Hvorfor skal et knull ødelegge rykter og framtid og what ever? Folk har pult siden tidenes morgen. Og du skal være ganske snerpete om du skal la noe sånt påvirke ditt forhold til andre med mindre du er personlig involvert. Jeg bor på et lite sted, alle kjenner alle, og jeg skal garantere deg at Line gir faen i om Marte har pult Thomas som er mannen til Siri.. Joda, ukas snakkis, men etter det gir folk blanke. Jeg nekter å tro at dine medbygdeværinger bryr seg om dette og bruker dette imot dem.. Da er de ihvertfall ganske "enkle" og kan ikke ha mye spenning i sitt eget liv. Tror nok du overvurderer andres interesse litt...

Og det er ikke sikkert hun er så ensom som du ønsker.... Skjønner at du håper hun skal lide, men det er faktisk mannen din som bør lide mest....

Anonymous poster hash: f7273...a45

Skrevet

Hun fikk som fortjent.

Ja, men er du ikke redd han skal være utro igjen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...