Gå til innhold

Festeblødning..? Positiv grav. Test..!

Anbefalte innlegg

Er det festeblødning eller er alle testene feil...?! Hjeeeelp...

Jeg testet etter ivf på

torsdag, da var den positiv, (billigtest) fredag positiv (billigtest)

typen måtte teste om billigtestene virkelig ikke var for gamle for de var gått ut på dato men ble negativ på han..!

Lørdag: Jeg kjøpte 2 cb teststaver og begge ble negative...:s testet så igjen på

mandag... Gravid 1-2 uker stod det!!! Lykke!

Men TIL SPØRSMÅLET:

Har hatt endel vondt i hodet og magen om morgenen, i gårkveld da jeg la meg kom det en liiten prikk på papiret, i dag er det kommet mer...! Tynt tror og håper jeg.. Men så kom det også en klump..!? Skulle hatt mensen i dag, Hjelp, er dette festeblødning? Eller mensen..?! Jeg tok enda en ny test i dag og den viste gravid 1-2 uker. Hadde testen vist at jeg ikke var gravid om jeg hadde mistet så tidlig..?

Fortsetter under...

Gratulerer :D (?)

Hcg vil henge igjen i kroppen etter en evt SA, slik at testene kan slå ut positivt en stund etter..

Men, det er også vanlig å blø litt i begynnelsen av graviditeten, da kanskje spesielt rundt menstider :)

Så, det trenger ikke å være farlig.

Lykke til :)

Annonse

Nei.. Er "stabilt" hehe, brun lutinus rester, blod på papiret, egentlig mest ikke blod i trusa... Herregud.. Dette er så fælt å skrive... Sorry detaljer!!

Har man festeblødning før eller etter en positiv test...?

Det er ikke sikkert vell, normalt med litt blødninger, noen har jo dette gjennom hele svangerskapet. Syns ikke du skal tenke mer på det før du har fått svar fra en lege :) Håper du slipper å stresse, og at det ikke er noe. Men hadde jeg vært deg hadde jeg nok stresset selv, dersom du ikke har vært gravid før er jo alt nytt og skummelt..

All lykke til deg :D

Annonse

Gratulerer med positiv test! :-) Krysser fingrene for deg! Da jeg var gravid hadde jeg småblødninger med brun-rødt blod rundt uke 5-6 tror jeg.. trodde også at det skulle gå galt da, men det gjorde ikke det :-) Resultatet er 2 år gammelt nå, hehe :-) Det hender at noen får blødninger uten at det er noe galt. Håper det er det for deg også! :-)

Jeg hadde dmá

jeg hadde småblødninger tidlig I svangerskapet sist. Ble kjemperedd naturligvis, trot,det var rundt uke 7 jeg.. Men det gikk veldig fint, resultatet er 4 år nå. Har flere veninner også som har opplevd det samme så det trenger ikke være noe galt

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...