Gå til innhold

Har dere prøvd nissan micra ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe oss bilen nr 2 og denne virker topp:)

Anonymous poster hash: a17a9...02f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigerdatteren min har en. En helt grei bil, men ikke en bil jeg ville ha kjørt barn i.

Skrevet

Kjøp en fiskeboll-boks og sett hjul på! Gjør samme nytten. 

Kan jo ikke kalles bil når det er så smått. God fornøyelse. 

Sorry! 

Anonymous poster hash: 0a6ba...a42
Skrevet

Ja, da jeg var 18 år, så hadde jeg et lite tyttebær. Dette er ingen bil til å frakte barn i, eller trafikksikker bil om du skjønner. Regner med at det skal være en slags konebil? Aldri skjønt dette der assa. At koner / damer skal ha små biler og kjører rundt med det mest dyrbare her i verden, nemlig barna våres!!

Nei, kjøp deg en større eller be mannen om å kjøre micran :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Kjøp en ordentlig bil! I alle fall hvis bilen skal brukes til å frakte barn. 

Når du skal kjøre med det aller mest verdifulle du har i bilen, så velger du ikke en liten blikkboks på hjul. Kjøp noe som er større og sikrere. 

Dessuten: Jeg har aldri skjønt poenget med disse knøttsmå bilene. Ikke er de gode å kjøre, ikke er de fine og ikke får man plass til så godt som en hel ukeshandel. 

Skrevet

Hadde sånne i hjemmesykepleien. Dårlige på glatta, altfor lave hvis det er litt snø, for liten motor.

Grei nok til bykjøring.

Anonymous poster hash: 97f44...0d2

Skrevet

Vi har hatt en Nissan Micra i 7 år, derav 2,5 med barn. Digget den! Vi kjøpte den ny i 2004, den var ALDRI på verkstedet, brukte lite bensin, kunne lett parkeres i byen (bor i sentrum) og var som en drøm å kjøre, også i snøen. Den ble kjørt tvers gjennom Europa 2 ganger, i Paris sentrum, i norsk fjell, i grunn i ganske variert terreng. Var også overraskende mye plass i bagasjerommet, da man kunne skyve baksetet frem for å få mer plass.

Hovedulempen er at det er veldig dårlig plass i baksetet (særlig i vår, som bare hadde 2 dører), det er derfor vi ikke byttet merke når vi kjøpte ny bil. Og man får tross alt aldri like mye plass som i en stor bil, men vi klarte tross alt på fjellet i Påskeferien en gang, med ski, klær og mat for 3 personer. Blir litt puslespill å pakke.

Har "oppgradert" til Honda Civic, bra nok, men aldri like bra som min gammel Micra.

Anonymous poster hash: d989c...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...