dreaming of a new baby Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Hei kan man få forskudd på arv ? Hvordan er det dette fungerer. Har nevnt for min mor at jeg ønsker og få arven min . Men hun sier hun ikke har råd til og ta opp lån slik at jeg får arven min. Og det samme med min far. Jeg trenger sårt pengene nå
cici83 Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 tuller du ? det er ikke son at man har et krav på arv ? hvis mor og far bruker opp alle pengene før de dør arver du ingen ting. det har de helt rett til. Om de har midler og de ønsker å gi deg kan de jo det. men det er absolutt ikke noe du kan kreve.
Guttemamma75 Skrevet 12. september 2013 #3 Skrevet 12. september 2013 Hei kan man få forskudd på arv ? Hvordan er det dette fungerer. Har nevnt for min mor at jeg ønsker og få arven min . Men hun sier hun ikke har råd til og ta opp lån slik at jeg får arven min. Og det samme med min far. Jeg trenger sårt pengene nå Dette må være et troll. Arv er noe man kan få når noen er død dersom de har midler igjen. Når foreldrene dine lever kan de gjøre akkurat som de vil med pengene sine og du har overhodet ikke krav på penger fra dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå