Gå til innhold

sykt rød rundt øyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal snart. ser virkelig ikke ut. Har fått en diger rød ``ring`` rundt øyet. det er tørt og klør også. Er mest rundt det ene øyet. Har også fått noen bittesmå synlige blodkar under øyet. Har smurt litt med hydrocortison da jeg blir gal av kløinga. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Er gravid så må være forsiktig med bruk av for mye kremer.

Anonymous poster hash: 3004d...1c4
Skrevet

dytt

Skrevet

.

Skrevet

opp

Skrevet

Det er antagelig eksem, så jeg ville hørt med legen du går til. Mener du skal være forsiktig med hydrokortison i svangerskapet og du skal uansett være forsiktig med å bruke det rundt øyet. Pass på å smøre godt med fuktighetskrem på. Hvis du har begynt å bruke en ny krem, linser, linsevæske el, så slutt å bruk det med en gang, tilfelle det er det du reagerer på.

Anonymous poster hash: 4956e...303
Skrevet

Det er antagelig eksem, så jeg ville hørt med legen du går til. Mener du skal være forsiktig med hydrokortison i svangerskapet og du skal uansett være forsiktig med å bruke det rundt øyet. Pass på å smøre godt med fuktighetskrem på. Hvis du har begynt å bruke en ny krem, linser, linsevæske el, så slutt å bruk det med en gang, tilfelle det er det du reagerer på.

Jeg sliter med rosacea fra før, men det rundt øyet er så veldig rødt. har også eksem på armen og fingrene. Vanskelig å vite hva dette rundt øynene er da. Fikk beskjed av legen om å prøve hydrokortison. Men syns det hjelper lite. Tar gjerne imot tips om andre kremer jeg kan prøve..

hi

Skrevet

Jeg har en sønn med eksem, men vet ikke om alle kremer som kan brukes på kroppen bør brukes rundt øyet. Jeg syns jeg får mange gode råd på apoteket ang kremer jeg burde prøve på han, så jeg ville spurt der hvis jeg var deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...