Gå til innhold

Tips til weekendtur fra Oslo med fly, tog eller båt hvor man slipper å ta fri fra jobb fredag eller mandag?

Anbefalte innlegg

Tips til weekendtur fra Oslo med fly, tog eller båt hvor man slipper å ta fri fra jobb fredag eller mandag? Jeg har letet på colorline, norwegian og mange flere steder.. men alle billettene jeg finner gjør at jeg må ta fri fra jobb enten fredag og/eller mandag.

Det hadde vært perfekt å ankomme fredag kveld, sightsing og opplevelser hele lørdag og nesten hele søndag. Reise hjem søndag ettermiddag/kveld.

Noen tips?

Anonymous poster hash: 704e9...695

Fortsetter under...

Stockholm og Køben er jo ganske nært. 

Gøteborg med tog, tar vel ca 4 timer fra Oslo

Må det være i utlandet?

Hvis ikke så et det masse bra shopping og kultur i Trondheim og Stavanger

Endret av frk Nilsen

Svalbard! Gjorde det for noen uker siden. Flott og annerledes reisemål. Hadde en dag med båttur til Barentsburg, hvalsafari og lunch ved en stor isbre (på båten) og en dag med en hundekjøring og fosiljakt.

Anonymous poster hash: e2027...f42

Annonse

Svalbard! Gjorde det for noen uker siden. Flott og annerledes reisemål. Hadde en dag med båttur til Barentsburg, hvalsafari og lunch ved en stor isbre (på båten) og en dag med en hundekjøring og fosiljakt.

Anonymous poster hash: e2027...f42

Husker du hvilket flyselskap du reiste med og hvilke tider på døgnet flyet gikk?

London

Husker du hvilket flyselskap du reiste med og hvilke tider på døgnet flyet gikk?

Har søkt etter mange storbyen, men finner veldig lite som er aktuelt. Det lille som er, koster jo nesten like mye som en sydentur selv om jeg ser etter turer langt frem i tid.

London

Har søkt etter mange storbyen, men finner veldig lite som er aktuelt. Det lille som er, koster jo nesten like mye som en sydentur selv om jeg ser etter turer langt frem i tid.

Norwegian har fra fredag til søndag.

Gjør ett kjapt søk på 11-13 oktober og får opp pris på 1851 kr for en pers.

Dfds til Køben? Båten går 16.30 i motsetning til Kiel ferja som går 14.

Når går returen og hvor mange timer har man i København før man returnerer?

Dfds til Køben? Båten går 16.30 i motsetning til Kiel ferja som går 14.

Når går returen og hvor mange timer har man i København før man returnerer?

7 timer i København.

Man er hjemme på formiddagen søndag, husker ikke nøyaktig tidspunkt :)

Annonse

Søk på Ryanair, fra Rygge flyplass. 1\10 av prisen til Norwegian, og mange spennende destinasjoner.

Jeg har gjort det, men syns det var så ukurante tidspunkt for reisene. Vanskelig å søke, og så måtte jeg taste inn en kode for hver gang jeg skulle endre søket mitt.

Vet du om noen kurante reiseruter/flytider fra Rygge?

7 timer i København.

Vet du om båten legger til kai i nærheten av sentrum? Hvor lang tid bruker man på å komme seg inn til byen?

Diskuterte litt med mannen angående minicruise, men vi var litt usikker på om vi fikk noe særlig utbytte av det. Vi kan ikke forlate babyen på lugaren på kvelden. Han  sover litt for lett til å ligge i vogna under middag/show.. Noen som har erfaring med å reise med baby på DFDS?

7 timer i København.

Vet du om båten legger til kai i nærheten av sentrum? Hvor lang tid bruker man på å komme seg inn til byen?

Diskuterte litt med mannen angående minicruise, men vi var litt usikker på om vi fikk noe særlig utbytte av det. Vi kan ikke forlate babyen på lugaren på kvelden. Han  sover litt for lett til å ligge i vogna under middag/show.. Noen som har erfaring med å reise med baby på DFDS?

Det går buss fra kaia og opp til sentrum, mener og huske det tar 10-15 min

Svalbard er verdt ett besøk (har bodd der i 4 år), men da bør du være lenger en ei helg. Tiden fremover nå så blir det færre turer, men i fra midten av februar å utover så er det fantastisk nydelig der oppe ;-)

Har hatt helgetur til Berlin med både Ryan Air og Air Berlin. Sistnevnte hadde de beste flytidene.

Takk for tips - det skal jeg sjekke ut :-) Foretrekker Air Berlin, hehe.

Svalbard er verdt ett besøk (har bodd der i 4 år), men da bør du være lenger en ei helg. Tiden fremover nå så blir det færre turer, men i fra midten av februar å utover så er det fantastisk nydelig der oppe ;-)

Takk for tipset. Skal veie litt for og i mot om det blir syden eller Svalbard i vinterferien ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...