Gå til innhold

HJELP! Barnet er sendt til et sykehus 6 timer unna!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymbruker85
Skrevet (endret)

er faktisk sant at man ikke alltid kan være med helikopteret, jeg og sønnene mine var i ulykke og bare de fikk dra med det, og jeg og min min mann måtte kjøre bil,var heldigvis ikke så alvorlig for verken elsde eller minsten,men de tok ingen sjans siden minsten kun var 3 uker når det skjedde

Endret av Anonymbruker85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vi ikke fokusere på det som faktisk betyr noe her!?

Et lite barn ligger hardt skadet på sykehuset med flere brudd og kraftige smerter! Hun kunne blitt lam, fått hjerneskade eller enda verre, hun kunne ha dødd!

Og istedenfor å sende barnet (og pårørende) tanker, bønner og oppmuntring, så sitter dere her og krangler om hvorvidt man kan/kan ikke være med i helikopteret og spekulerer i om dette er sant fordi det ikke står om det i media? Erre mulig!!

Fra en mor til en annen; sender dere all min styrke og skal krysse alt som krysses kan for at vesla di blir fort frisk :)

Anonymous poster hash: 1d53c...975

Skrevet

Hvordan går det med dere, HI?

Tusen takk for gode ord og varme tanker. Hjelper godt på å se at noen tenker på oss.

Jenta er veldig påvirket av smerter og hatt ei turbulent natt med mye oppkast og ikke vært helt tilstede. Hun husker ikke noe av det som er skjedd, og er en del svimmel og forvirret. Hun sier ikke stort, er veldig trett og sover mye. Har vært til ny røntgen idag, men heldigvis er det ikke flere skader enn det vi allerede har fått bekreftet.

Så nå må vi bare ta tiden til hjelp, og håpe at hun kommer seg ovenpå om ikke så alt for lang tid.

Skulle så inderlig ønske at hun slapp å gå igjennom alt dette! Men en ting er sikkert- hun er ei tøffa!

Mammahjertet har det ikke noe godt, men gjør mitt beste for jenta! Hun trenger meg, så da er det beste jeg kan gjøre å ta vare og gi trøst til henne. Så får pleierne konsentrere seg om arbeidet sitt, synes de er strålende flink og behandler henne på en utrolig fin måte. Fortjener all rosen de kan få :)

Hi

Anonymous poster hash: 59385...4ed

Skrevet

Hvordan går det med dere, HI?

Tusen takk for gode ord og varme tanker. Hjelper godt på å se at noen tenker på oss.

Jenta er veldig påvirket av smerter og hatt ei turbulent natt med mye oppkast og ikke vært helt tilstede. Hun husker ikke noe av det som er skjedd, og er en del svimmel og forvirret. Hun sier ikke stort, er veldig trett og sover mye. Har vært til ny røntgen idag, men heldigvis er det ikke flere skader enn det vi allerede har fått bekreftet.

Så nå må vi bare ta tiden til hjelp, og håpe at hun kommer seg ovenpå om ikke så alt for lang tid.

Skulle så inderlig ønske at hun slapp å gå igjennom alt dette! Men en ting er sikkert- hun er ei tøffa!

Mammahjertet har det ikke noe godt, men gjør mitt beste for jenta! Hun trenger meg, så da er det beste jeg kan gjøre å ta vare og gi trøst til henne. Så får pleierne konsentrere seg om arbeidet sitt, synes de er strålende flink og behandler henne på en utrolig fin måte. Fortjener all rosen de kan få :)

Hi

<3 <3 <3
Skrevet

Er du alene med henne?

Anonymous poster hash: ccdb7...366

Skrevet

Er du alene med henne?

Her på sykehuset, eller til vanlig?

Skrevet

Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! 

Anonymous poster hash: 325f6...7c5 En

Pårørende kan faktisk få være med i helikopteret.

Anonymous poster hash: fa13d...34c

Jeg tror det kommer an på hva slags helsepersonell som er med i helikopteret, om det er fullt bemannet med lege osv er det ikke plass til fler (sånn forsto jeg det ihvertfall)

Anonymous poster hash: f3f7e...309

Joda, har vært med helikopter under fødselen min. Da var det fullt bemannet med både lege og jordmor. Mannen min fikk være med uten spm.

Anonymous poster hash: ac4dd...76a

Skrevet

Tenkte på sykehuset, men høres ut som om du er alene ellers også?

I så fall må det være ekstra tøft for deg...?

Håper det går bra med deg også oppi dette!

Skrevet

Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! 

Anonymous poster hash: 325f6...7c5 En

Pårørende kan faktisk få være med i helikopteret.

Anonymous poster hash: fa13d...34c

Jeg tror det kommer an på hva slags helsepersonell som er med i helikopteret, om det er fullt bemannet med lege osv er det ikke plass til fler (sånn forsto jeg det ihvertfall)

Anonymous poster hash: f3f7e...309

Joda, har vært med helikopter under fødselen min. Da var det fullt bemannet med både lege og jordmor. Mannen min fikk være med uten spm.

Anonymous poster hash: ac4dd...76a

Kan dere ikke slutte å krangle om man kan være med i helikopteret eller ikke. Herregud, jeg blir helt matt.

Ønsker den lille tøffe jenta god bedring hi :)

Anonymous poster hash: 3e3e0...8d2

Skrevet

God bedring til jenta de! Mammahjertet får det bedre når hun endelig er helt frisk igjen :) 

Skrevet

God bedring! Husk å ta vare på deg selv også HI:)!

Skrevet

Tenkte på sykehuset, men høres ut som om du er alene ellers også?

I så fall må det være ekstra tøft for deg...?

Håper det går bra med deg også oppi dette!

Jeg er sammen med barnefaren, men han er på en lengre jobbreise og blir borte til i slutten av oktober. Vi er alene store deler av tiden på grunn av jobben hans, så derfor nevner jeg ikke han. Skjønner at det kanskje kan se litt misvisende ut med at jeg er alene, det er jeg på en måte, men samtidig ikke. Blir nok alene nesten hele sykeperioden til jenta, siden han har en kontrakt med jobben som han ikke kommer seg ifra. Så desverre må jeg bare belage meg på å ta meg av dette alene, men har helsigvis god støtte fra familien!

Meg går det så som så med, men har ikke så mye tid å tenke på meg selv. Det viktigste for meg er at det fremover med jenta.

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Så koselig å se at noen tenker på oss :)

Ting begynner og gå seg til her, og om alt går greit blir jenta overflyttet til lokalsykehuset i morgen. Har en del som må ordnes hjemme og få litt hjelpemidler før hun kan få komme hjem, men vi får god hjelp og oppfølging så satser på at hun kan utskrives om ikke så lenge.

Hun har fått seg en kraftig smell, men humøret begynner å gå oppover på henne og smertene virker til å minke :)

Hun har taklet dette overaskende bra, er i godt humør og overaskende positiv!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Så godt å høre, virkelig! Ønsker dere masse lykke til fremover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...