Groosalugg Skrevet 11. september 2013 #26 Skrevet 11. september 2013 Hvis dette er sant, hvorfor står det ingenting i media da? Anonymous poster hash: 986f2...648 Tror du det står i media hver gang et barn blir skadet i en skolegård? Lykke til Hi! Og god bedring til jenta di!
Cat.68 Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Kjære kjære deg..... <3 Får så vondt av deg og jenta di. Fra en mor til en annen sender jeg alt jeg har av styrke og positiv energi til dere begge. Ikke bry deg om surmaga anonyme her inne, men bruk oss som et her og ønsker å gi deg all vår støtte.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #28 Skrevet 11. september 2013 Hvis dette er sant, hvorfor står det ingenting i media da? Anonymous poster hash: 986f2...648 Tror du det står i media hver gang et barn blir skadet i en skolegård? Lykke til Hi! Og god bedring til jenta di! Hvis noe så alvorlig har skjedd i skolegården, ville det stått i en av de store avisene eller nyhetsformidlerne. I går ble en gutt påkjørt i Hamar og fløyet til sykehus. Det var på Dagsrevyen og nettavisene. Anonymous poster hash: 986f2...648
Husbygger Skrevet 11. september 2013 #29 Skrevet 11. september 2013 Det kommer helt an på hvordan man lander hvor skadet man blir. Nevøen min brakk kragetbeinet når han ramla fra armelenet på sofaen. Mens hun yngste vår ramla ned i trappehullet mens vi bygde hus (dvs ett fall på 2,5 meter), hun fikk kun skrubbsår på armen! Håper det går bra med jenta de å at du kommer frem til henne snart. Klem
Dajm Skrevet 11. september 2013 #30 Skrevet 11. september 2013 Media skriver ingenting om de ikke blir tipset, om ingen har tipset så vet de jo ingenting. Øsnker jenta de masse god bedring. Og til dere resten, ta dere sammen!! er ikke alltid nødvendig å prøve å flytte fokus på seg selv...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #31 Skrevet 11. september 2013 Hvis dette er sant, hvorfor står det ingenting i media da? Anonymous poster hash: 986f2...648 Tror du det står i media hver gang et barn blir skadet i en skolegård? Lykke til Hi! Og god bedring til jenta di! Hvis noe så alvorlig har skjedd i skolegården, ville det stått i en av de store avisene eller nyhetsformidlerne. I går ble en gutt påkjørt i Hamar og fløyet til sykehus. Det var på Dagsrevyen og nettavisene. Anonymous poster hash: 986f2...648 Får du rullinn her... Her ble gutten vår fraktet med helikopter i all hast etter han falt ned og bristet ryggen og fikk 4 brudd ellers i kroppen. Det ble ikke nevnt med et eneste ord i aviser eller andre steder. Hendte på bhg tur i fjor. HI: Alle gode ønsker fra meg til deg! Forstår redselen din her. En av grunnene til at vi ikke blir informert før barna er på vi innover, er alvoret ved det, det blir fullt helikopter av leger ol, å informere oss foreldre før barnet er hentet, kan by på unødvendig diskusjoner om hvor vidt vi får plass eller ikke, og tiden er dyrbar når slikt forekommer. Det var grunnen her i alle fall, vi ble kontaktet med en gang helikopteret lettet, og hadde 4 timer kjøring for å nå frem til gutten vår.. Er forferdelig når slikt hender Og alle følelsene man må gjennom før man når frem til barnet er ingen unnet. Håper alt går fint, og dette bare er en skremmer som sitter i dere en stund! Gi barnet en god klem når du endelig får se det, og prøv å roe ned, vet det er lettere sagt enn gjort, men det hjelper på redselen. Anonymous poster hash: 926e4...cae
Gjest vinterbrud Skrevet 11. september 2013 #32 Skrevet 11. september 2013 Jeg vil bare gi deg en god klem jeg og sender mange god bedrings tanker til jenta di.
mammsien Skrevet 11. september 2013 #33 Skrevet 11. september 2013 Off, føler sånn med deg! Krysser armer og bein for at jenta di blir helt bra igjen!!! Og jeg forstår veldig godt at du er frustrert på skolen som ikke ringte deg mens de ventet. Jeg hadde reagert på samme måte som deg, håper du får en samtale med skolen når ting roer seg litt... Og hvis du føler behov for å skrive her eller andre steder for å lufte tankene dine så må du bare skrive så mye du vil. Vi vet at du har fokus hos jenta di uansett! Bare drit i de idiotiske kommentarene! Dib damene er her for deg vet du og vi står med deg nå som du har det tøft! Sender mange gode klemmer og styrke til deg og jenta di
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #34 Skrevet 11. september 2013 Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Anonymous poster hash: 325f6...7c5 En Pårørende kan faktisk få være med i helikopteret. Anonymous poster hash: fa13d...34c Det er ikke alltid. Er barnet kritisk syk, får de ikke bli med. Har NLA med hospitant før de ikke være med, har helikopteret akkurat fylt fuel får du ikke være med. Da blir det for tungt. Ved dårlig vær, får du ikke være med osv osv. Mannen min er luftambulanselege og det er legen som bestemmer om foreldre får være med. Anonymous poster hash: 709ef...854
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. september 2013 #35 Skrevet 11. september 2013 Nei uff så fælt :( sender masse varme tanker og god bedring-ønsker til lillejenta di <3 håper alt ordner seg!! Stor klem
Tyra79 Skrevet 11. september 2013 #36 Skrevet 11. september 2013 Håper du nærmer deg sykehuset nå, og at du får all informasjon du trenger! Tenker på dere, god klem igjen!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #37 Skrevet 11. september 2013 Høres ut som om hun iallefall ikke har slått hodet, og det er bra!! :-) Anonymous poster hash: ccdb7...366
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #38 Skrevet 11. september 2013 Håper det går bra med dere. Anonymous poster hash: 2e634...df4
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #39 Skrevet 11. september 2013 Hvordan går det HI? Tenker på deg! Anonymous poster hash: cca64...c41
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #40 Skrevet 11. september 2013 Tusen takk til alle dere som har kommet med gode ord, det setter jeg umåtelig pris på. Har vært på forumet så lenge at jeg velger å overse alle de andre kommentarene- noe som selvfølgelig hører med i en slik tråd. Utrolig nok ser det ikke ut til at det er kommet noen skriverier i media, men det har vel med plassene man velger å bo på også. Kjekkt med å bo en liten plass, hvor man ikke er omringet av media med en gang det skjed noe. Er endelig kommet frem til jenta, har vært noen uendelig lange timer idag. Operasjonen gikk greit, men hun har veldig store smerter i kroppen. Hun har flere brudd på forskjellige steder, og fått en skikkelig hjernerystelse. Hun har det ikke så greit akkurat nå, og får mye smertestillende. Men kjenner meg en del lettere nå når jeg kan være sammen med henne og trøste så godt jeg kan.Så får vi heller se når hun kommer litt mer til seg selv hva som evt må gjøres videre. Hun har hvertfall noen tøffe uker forran seg, og det gjør så uendelig vondt i mammahjertet. Skulle ønske jeg kunne bytte med henne, men en ting er sikkert- hun er ei tøffa! Jeg er så utrolig stolt av henne! De neste ukene får vi ta som de kommer, men hun blir til å trenge mye hjelp. Hun er gipset både her og der, så blir ikke mye hun kommer til å klare alene Mammahjertet blør, men jeg vet at hun er i de beste hender akkurat nå! Dette skal vi komme oss igjennom.Både lederen på SFO og læreren har ringt meg i ettermiddag. Var veldig hyggelig å prate med dem. Slik jeg forsto det hadde det skjedd en misforståelse mellom noen ansatte, hvor de hadde trodd hverandre hadde ringt og informert meg. De beklaget på det sterkeste.Ingen hadde sett fallet, bare hørt fra noen andre barn om hva som hadde skjedd. Men uhell kan skje, og det er fort gjort. Litt knall og fall hører med, men denne gangen var hun riktig så uheldig. Men nå skal jeg se om jeg får meg en blund på øyet, også vil jeg igjen takke for alle de gode ordene fra dere Hi Anonymous poster hash: 59385...4ed
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #41 Skrevet 11. september 2013 Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Anonymous poster hash: 325f6...7c5 Det stemmer IKKE. Jeg var nettopp med datteren min på 11 år i helikopteret da hun skadet seg på trening. Selvsagt burde noen ringt foreldrene, noe annet er helt uhørt! Krysser fingrene og håper det går bra. Husk at hun er i gode hender nå. Anonymous poster hash: 0b055...1b4
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. september 2013 #42 Skrevet 11. september 2013 Så godt å høre fra deg! Håper du får sove litt i natt, jeg synes så synd i datteren din, og det var godt å lese at du var kommet frem til henne. Ønsker henne masse god bedring og bli-bedre-fort :)
Gjest meg&mini Skrevet 11. september 2013 #43 Skrevet 11. september 2013 God bedring til jenta:) Høres ut som at mammaen hennes er veldig sterk i hvertfall. Kjenner at mammahjertet mitt også blør litt for henne. Håper hun blir snart frisk. Klem til dere begge:)
☆☆☆ Skrevet 11. september 2013 #45 Skrevet 11. september 2013 Håper jenta kjem seg på beina att raskt
Cat.68 Skrevet 11. september 2013 #46 Skrevet 11. september 2013 (endret) Så fint å høre ifra deg og at du er kommet frem til jenta di. Hjertet mitt blør for dere begge, men fint å se at du er ved godt mot. Klem Endret 11. september 2013 av Cat.68
Perlejente Skrevet 12. september 2013 #47 Skrevet 12. september 2013 God bedring til jenta di <3 håper alt går vel fremover i rehabeliteringsprosessen
Anonym bruker Skrevet 12. september 2013 #48 Skrevet 12. september 2013 God bedring til jenta di!! Hun har det nok mye bedre nå når hun har mammaen sin der!<3 Anonymous poster hash: cfad3...3b6
Tyra79 Skrevet 12. september 2013 #49 Skrevet 12. september 2013 Måtte inn i lunsjen nå, bare for å se om du hadde oppdatert HI! Godt å høre fra deg. Ta godt vare på jenta di, men husk på deg selv også oppi det hele! Klem!
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. september 2013 #50 Skrevet 12. september 2013 Så godt å lese at du har nådd frem til henne og kan trøste henne. God bedring til jenta di! Godt å høre at hun er sterk og har en mamma som er ved godt mot! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå