Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Fikk nettop telefon fra skolen om at største har falt ned fra en klatrevegg og blitt sendt med helikopter til et sykehus som er 6 timer unna! Vil komme meg dit NÅ, ikke om 6 TIMER!!!!Har dem ikke plikt å gi beskjed så vi foreldre har sjans til å komme oss til stedet før barnet blir henta? Er vel nok av lærere som kan springe inn å ringe til meg, når dem alt tar en telefon til ambulansen? Jobben min er 3 min unna skolen!Er så kvalm, aner egentlig fint lite hva som har skjedd. Er faktisk redd for å kjøre så langt, når jeg er så redd å bekymret. Nærmeste flyplass er 2 timer unna, så det hjelper ikke stort. Håper alt er bra med jenta mi! Anonymous poster hash: 59385...4ed
Cat.68 Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Fy søren så kjipt. Har du ingen som kan kjøre deg hvis du ikke føler deg trygg bak ratten selv nå? Håper inderlig alt går bra og at du snart er hos barnet ditt . Stor trøsteklem fra meg.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Oi, så fælt, men om et barn er så hardt skadet at det er snakk om helikopter og ikke bare en tur til nærmeste legevakt venter de nok ikke på noen og det skal du være glad for. De har fraktet barnet til beste lege fortest mulig. Men skjønner veldig godt din frustrasjon, så fælt å tenke på at hun må være der alene i 6 timer. Har du ikke fått snakket med de på akuttmottaket på sykehuset heller, så du vet hvor hardt skadet hun er? Om hun var høyt i en klatrevegg hadde hun vel sele og hjelm? Eller var det "bare" et mindre klatrestativ hun falt fra, da skal det vel være mykt underlag der? Sender deg det jeg kan av styrke og en klem, håper alt går fint med datteren din. Anonymous poster hash: f3f7e...309
skjotta Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 hiv deg rundt og kom deg av sted! vær glad for at skolen har tatt fallet alvorlig og at de var så effektive at helikopteret kom og hentet henne straks. dette er jeg ikke sikker på, men kan du ikke få rekvirert taxi gjennom helfo for å følge barn til sykehus? bare si at du ikke er i stand til å kjøre...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Har fått ei veninne som skal kjøre sammen med meg, så nå er vi på veien. De hadde ventet i nærmere 15-20 minutter på helikopteret, så jeg mener at minst en av de ansatte burde tatt seg tid til å ringe meg. Har prøvd å ringe flere ulike nummer på sykehuset, uten å få noe svar! er desperat. Vet ikke om hun er kommet frem engang! Aner ikke stort hva som er skjedd, bortsett fra at hun falt ned en klatrevegg og ble bevisstløs. Var visst grus under klatreveggen, om jeg ikke tar helt feil. Om hun har fått noen flere skader vet jeg ikke, er grusomt å ikke vite noe er så redd, så redd! Anonymous poster hash: 59385...4ed
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Merkelig å skrive på dib når man er i en slik situasjon..? Ja, eg har opplevd noe lignende og dib var ikke i tankene mine engang. Anonymous poster hash: 82cb5...5fe
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Du sitter her å er desperat og klager... De tok seg av barnet ditt! Kanskje får du grunn til å takke de... Anonymous poster hash: ee823...cf6
Cat.68 Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Har fått ei veninne som skal kjøre sammen med meg, så nå er vi på veien. De hadde ventet i nærmere 15-20 minutter på helikopteret, så jeg mener at minst en av de ansatte burde tatt seg tid til å ringe meg. Har prøvd å ringe flere ulike nummer på sykehuset, uten å få noe svar! er desperat. Vet ikke om hun er kommet frem engang! Aner ikke stort hva som er skjedd, bortsett fra at hun falt ned en klatrevegg og ble bevisstløs. Var visst grus under klatreveggen, om jeg ikke tar helt feil. Om hun har fått noen flere skader vet jeg ikke, er grusomt å ikke vite noe er så redd, så redd! Anonymous poster hash: 59385...4ed Føler så utrulig med deg nå.Skjønner så godt at du er redd. Prøv å tenk på at hun er i de beste hender, til du er der med henne. Hold oss gjerne oppdatert. Stor klem.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Herregud, stakkars deg! :/ Det er virkelig dårlig av skolen å ikke ringe deg!! Håper alt går bra med jenta di! Anonymous poster hash: 46c3b...e77
Gjest FinogFjong Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Stakkers deg, godt du har noen som følger deg. Og om de måtte vente såpåass lenge på helikopter, så hadde de hatt tid til å ringe deg ja. Regner med at skolen har en skikkelig god grunn for å vente så lenge med å informere deg. Lykke til, håper det går bra med ungen din.
Cat.68 Skrevet 11. september 2013 #11 Skrevet 11. september 2013 Du sitter her å er desperat og klager... De tok seg av barnet ditt! Kanskje får du grunn til å takke de... Anonymous poster hash: ee823...cf6 Er det virkelig nødvendig å rakke sånn ned på en mor som opplever et mareritt? Hva med å gi litt medmennskelig støtte isteden?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #12 Skrevet 11. september 2013 Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Anonymous poster hash: 325f6...7c5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #13 Skrevet 11. september 2013 Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Anonymous poster hash: 325f6...7c5 En Pårørende kan faktisk få være med i helikopteret. Anonymous poster hash: fa13d...34c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #14 Skrevet 11. september 2013 Du hadde uansett ikke fått hvert med i helikopteret. Det er ikke plass til pårørende der. Uansett kjipt at de ikke ringte deg. Dra og vær hos barnet ditt nå, hun trenger deg! Lykke til, og hold oss oppdatert da! Anonymous poster hash: 325f6...7c5 En Pårørende kan faktisk få være med i helikopteret. Anonymous poster hash: fa13d...34c Jeg tror det kommer an på hva slags helsepersonell som er med i helikopteret, om det er fullt bemannet med lege osv er det ikke plass til fler (sånn forsto jeg det ihvertfall) Anonymous poster hash: f3f7e...309
Mamma_til_2 Skrevet 11. september 2013 #15 Skrevet 11. september 2013 Grøss dette er min største frykt og få en slik tlf!! Håper du kommer deg fort til sykehuset og får truffet jenta de og at hun har det bra!!! Ta opp med skolen hvorfor du ikke fikk beskjed tidligere når alt er over ikke deal med det nå! Masse lykke til og håper alt er bra!
mrsrogaland. Skrevet 11. september 2013 #16 Skrevet 11. september 2013 Jeg syntes faktisk det var rart og litt dumt at de ikke ringte deg da de ventet på helikoptret så lenge, og du er på jobb 3 min unna! Da kunne du kommet å vært der for jente di i den fæle situasjonen og i bestefall fått vært med i helikoptret. Jada, det er fantastisk at de gjør som de skal og tar seg av jenta di. Men det skulle jo faktisk bare mangle når noe skjer. Syntes de burde ringt deg, og det hadde jeg fortalt de!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #17 Skrevet 11. september 2013 Håper virkelig alt går bra med jenta di!! Kor gammal er ho? Godt du er på veg dit iallefall. Også godt ho kjem til eit stort sjukehus med god beredskap for slike skader. Klem til deg!! :-) Anonymous poster hash: ccdb7...366
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. september 2013 #18 Skrevet 11. september 2013 Uff, for en forferdelig opplevelse for deg, krysser alt jeg har for at det går bra med jenta di! Ja, de burde absolutt ringt deg, om det er slik at de måtte vente så lenge på helikopteret, men så kan det jo hende at skolepersonellet som var til stede også var i sjokk? Det kan jo være at dette var en traumatisk og skremmende opplevelse for dem som var tilstede, og da er det dessverre ikke alltid vi mennesker reagerer slik vi bør.. Men er det mulig å ringe skolen nå? Og kanskje få snakke med noen av dem som var tilstede? De kan jo ikke si så mye om hvordan det går med jenta di, det vet bare sykehuset, men kanskje de kan gi et bilde av hva som skjedde? Uansett, flott du er på veien, og godt du har med deg en venninne som kan kjøre. Håper virkelig dette går bra! Klem
Solfaktor Skrevet 11. september 2013 #19 Skrevet 11. september 2013 Tenker på deg, dette er litt av eit mareritt. Jenta di er iallefall i gode hender. Klem.
Tyra79 Skrevet 11. september 2013 #20 Skrevet 11. september 2013 Ville bare gi deg en god klem!! Håper inderlig at alt går bra!! Det kan være ulike grunner til at skolen ikke ringte, en grunn kan være at de som burde ha ringt var i sjokk. En annen grunn kan kanskje være at det i en slik situasjon ikke er ønsket med pårørende til stede? Tenker på det medisinske personalet, at de ønsker å gjøre jobben med færrest mulig andre rundt? Uansett ville jeg ha snakket med skolen i ettertid, for å få høre hva som har skjedd! Tenker mye på dere!
Von Hertelhofen Skrevet 11. september 2013 #21 Skrevet 11. september 2013 Huff så fælt! Du får trøste deg med at hun ble sendt til et sted der de har den beste kompetansen. Ring til sykehuset mens du sitter i bilen, eller få venninna di til å gjøre det. Hun har kanskje lettere for å ta imot informasjonen nå. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #22 Skrevet 11. september 2013 Merkelig å skrive på dib når man er i en slik situasjon..? Ja, eg har opplevd noe lignende og dib var ikke i tankene mine engang. Anonymous poster hash: 82cb5...5fe Du sitter her å er desperat og klager... De tok seg av barnet ditt! Kanskje får du grunn til å takke de... Anonymous poster hash: ee823...cf6 Stakkars HI har en 6 timers biltur foran seg. Klart hun har fokuset på barnet, hun er jo desperat etter å få kommet seg til sykehuset fortest mulig. så om hun er innom dib iløpet av de 6 timene. Betyr ikke noe hvor fokuset hennes er. Hvis du har opplevd noe lignende før, vet du jo lit hva det føles. Kan du ikke si noen støttende ord, istedet for en spydig kommentar? Masse lykke til Hi. Håper du får kontakt med sykehuset snart og at alt står bra til med barnet ditt Stor klem Anonymous poster hash: dc8a6...060
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #23 Skrevet 11. september 2013 Har pratet med sykehuset, og hun måtte inn til operasjon!!! Hun har vist fått et ryggbrudd og en brukket arm! Jeg er helt ifra meg, ingen som aner hvor jævlig dette er. Hun er bare 6 år, begynte på skolen nå i høst. Hun hadde vist kommet i bevisst tilstand før helikopteret hentet henne, men var utrolig forvirret og ikke seg selv. Men kan man virkelig få så store skader av å falle ned bare ett par meter? Trodde man hadde sterkere bein... :/ Dib er ikke noe prioritet nei, men for meg hjelper der å skrive! Vet ikke hvor ellers jeg vil legge ut min frustrasjon, selv om mange sikkert skjønner hvem jeg er. Anonymous poster hash: 59385...4ed
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2013 #24 Skrevet 11. september 2013 Stakkars jenta di, og deg! Har selv en skolestarter her og kan bare tenke meg hvordan det føles! Håper virkelig du kommer frem fort og kan være hos jenta di. Varme tanker fra meg!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #25 Skrevet 11. september 2013 Hvis dette er sant, hvorfor står det ingenting i media da? Anonymous poster hash: 986f2...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå