Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 til gutten min på 17 måneder. Er ikke det litt rart? Stod lenge og pratet om det, og jeg hadde egentlig bestemt meg, men heldigvis ba jeg henne vise meg montering. Blir litt sjokkert jeg altså! Og hun virket rimelig overrasket da jeg plutselig gav beskjed om at det var uaktuelt. Anonymous poster hash: a2d4b...e9f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Dårlig informert denne butikkansatte tydligvis. Anonymous poster hash: 8ad1b...cf0
Elsker livet Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Det ble jeg også for noen år siden da jeg skulle bytte sete fordi jeg ville ha et som kunne brukes bakovervendt til 25 kg. Det hadde de ikke i følge selgeren, men anbefalte belstestol til 2.5 åringen siden han var passert 15 kg. Jeg ba om å få et britax mulitec og fikset monteringen selv. Var veldig opprørt etterpå, og blir opprørt av å tenke på det fremdeles.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Det ble jeg også for noen år siden da jeg skulle bytte sete fordi jeg ville ha et som kunne brukes bakovervendt til 25 kg. Det hadde de ikke i følge selgeren, men anbefalte belstestol til 2.5 åringen siden han var passert 15 kg. Jeg ba om å få et britax mulitec og fikset monteringen selv. Var veldig opprørt etterpå, og blir opprørt av å tenke på det fremdeles. Skal ikke mye til for å gjøre deg opprørt skjønner jeg... Anonymous poster hash: 7d5e5...631
Elsker livet Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Det ble jeg også for noen år siden da jeg skulle bytte sete fordi jeg ville ha et som kunne brukes bakovervendt til 25 kg. Det hadde de ikke i følge selgeren, men anbefalte belstestol til 2.5 åringen siden han var passert 15 kg. Jeg ba om å få et britax mulitec og fikset monteringen selv. Var veldig opprørt etterpå, og blir opprørt av å tenke på det fremdeles. Skal ikke mye til for å gjøre deg opprørt skjønner jeg... Anonymous poster hash: 7d5e5...631 Det er mulig. Dette med å være helt avslappet eller likegyldig til sikkerheten til barn gjør meg opprørt. Jeg ser det dessuten daglig når jeg henter/leverer barna i barnehage/skole. Oppegående og ellers skikkelig foreldre som transporterer barna på alle mulige dustete måter.
Musemorbr / Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 De tenker mer på salg enn at det gjelder barns sikkerhet. Det ER opprørende.
Dajm Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 HVilken barans hus er det snakk om her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå