Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Det er helt utrolig! Jeg forsøker å komme meg i aktivitet etter lang tids sykdom. Har ringt utallige ganger, men saksbehandler er aldri tilgjengelig. Hun får beskjed og ringer tilbake. Da ringer det ett ring på telefonen min. Om jeg ikke svarer ringer hun en gang til 2 minutter senere. Ett ring. Svarer jeg ikke da får jeg en tekstmelding om at hun har ringt meg to ganger, men at jeg ikke har svart og at jeg må ta kontakt på nytt dersom jeg fremdeles ønsker å komme i kontakt. Så klart gjør jeg det, problemet er jo ikke løst fordi hun ringer opp og legger på to ganger! Og jeg får jo ikke en fair sjanse til å svare engang. Fikk endelig snakket med henne i dag. Hun kunne ikke hjelpe meg før om noen uker, for hun hadde ikke oversikt over alt hun måtte gjøre. Så vi kunne snakkes om et par uker og så se om kanskje vi da kunne få tid til et møte, hvis ikke hun hadde alt for mye å gjøre da. Og det var best om jeg ikke ringte mer, for da måtte hun ringe meg to ganger for å få meg bort fra lista, ellers ble jeg rød i systemet og det tok seg ikke godt ut, og dessuten blir det kaos om jeg blir rød. Så da ringte hun to ganger så hun kunne sende sms og jeg ble borte fra lista. Hva er det for noe tullball å si da?? Det er så tragisk at det blir komisk. Noen som vet hvordan man får ny saksbehandler forresten? Anonymous poster hash: 2a824...8a4
Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Seriøst? Høres jo helt åndsvakt ut. Lever en serviceklage og beskriv saken så for hun en liten smekk.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #3 Skrevet 11. september 2013 Du får begynne å tjene dine egne penger. Kanskje like greit å starte frivillig nå enn at de blå kommer og tvinger deg. Anonymous poster hash: 41064...9cf
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. september 2013 #4 Skrevet 11. september 2013 Jøss, det der er jo i beste fall på kanten. Har forøvrig fått beskjed om at jeg ikke trenger å oppgi til nav når jeg går opp i lønn (i forbindelse med bidrag) fordi de ikke har kapasitet til å gå inn å sjekke slikt likevel. Jeg spurte da om hun oppfordret til svindel hvorpå hun svarte "ja, hvis det er det du synes det er så"....
Gjest Vicky Pollard Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Seriøst? Høres jo helt åndsvakt ut. Lever en serviceklage og beskriv saken så for hun en liten smekk. PS. Når du ringer kontaktsenteret lager de en kontakt bruker oppgave til henne. Da må hun prøve ringe tilbake ila. 2 dager. Ringer hun to ganger uten svar kan hun sende en SMs og ferdigstille oppgaven. Slik det høres ut for meg vil hun egentlig ikke snakke med deg, bare få oppgaven vekk fra lista. Det er ikke slik dette er ment, derfor synes jeg du skal sende en klage og beskrive det som du har gjort her. Skjema for klage er på nav no
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #6 Skrevet 11. september 2013 Akkurat slik jeg oppfatter det, at hun ikke vil snakke med meg, men bare ringer og legger på så hun kan sende sms og håpe jeg ikke ringer igjen. Men det gjør jeg jo! Hun blir jo ikke kvitt problemet, hun skaper jo bare flere. Lager de ny hver gang jeg ringer, selv om det ligger en der fra før? Altså kan jeg generere flere i løpet av 2 dager? I så fall burde jeg ringe utallige ganger og sørge for at det faktisk blir kaos (i hodet hennes). HI Anonymous poster hash: 2a824...8a4
Appelsindyret Skrevet 11. september 2013 #7 Skrevet 11. september 2013 Det der sender du inn klage på! Det er jo nettopp sånne ting NAV-ledelsen vil vite... Hallo! Noe så elendig!!
Musemorbr / Skrevet 11. september 2013 #8 Skrevet 11. september 2013 Vær forsiktig med hbordan du formulerer deg. Den saksbehandleren jeg hadde var veldig tydelig på at jeg måtte være klar over at det var HUN som behandlet en evt klage jeg sendte på henne. Jeg klaget ikke da.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #9 Skrevet 11. september 2013 Jeg venter også på at de skal finne på noe å gjøre for meg. Uten å gå inn på detaljer på hvorfor så er det umulig for meg å få jobb på egenhånd så NAV skal hjelpe meg med å finne en aktivitetsløsning som passer for meg og mine problemer. Desverre er det mye snakk og lite handlinger, så jeg holder på å gå på veggen av kjedsomhet. Livet mister jo helt mening. Helt døgnvill, merker ikke forskjell på ukedag og helg og har rett og slett blitt lat og tiltaksløs. Håper det skjer noe snart og at jeg får gjort noe med livet mitt snart. Dumt at alle ser på oss som går hjemme og mottar penger fra NAV som late snyltere. Jeg VIL jo jobbe, jeg trenger noe som tvinger meg ut av huset for ellers gror jeg fast.Men når det er blitt så høye krav til utdanning, få ledige jobber og mange fattige studenter som fyller opp alle vikariater så blir det umulig for oss som aldri fikk den hjelpen det var så tydelig at vi trengte for å ikke falle utenfor. Anonymous poster hash: 4d38f...9cd
Anonym bruker Skrevet 11. september 2013 #10 Skrevet 11. september 2013 Vær forsiktig med hbordan du formulerer deg. Den saksbehandleren jeg hadde var veldig tydelig på at jeg måtte være klar over at det var HUN som behandlet en evt klage jeg sendte på henne. Jeg klaget ikke da. Noe som tydeligvis var sagt for å skremme deg vekk fra å klage, nav har da egne som jobber med klager det er ikke vanlige saksbehandlerne som gjør det Anonymous poster hash: 083db...31b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå