Gå til innhold

Go' boken er bra desperat!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har passet på å hold meg langt unna dem(etter bl.a. Oppfordring fra dere her inne). Derfor synes jeg de var utrolig frekke når de likevel har snappet opp epost adr min og sendt meg mail.

Dette skjedde vel for en mnd siden.

Babyen min er nå tre mnd, å nå ringte de meg!!! Jeg ble så forbanna at jeg klarte ikke en gang være høflig ovenfor damen i andre enden av røret! Jeg kokte!!

Anonymous poster hash: 50f6e...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ringte meg tre ganger i uken i mange måneder, måtte til slutt true med anmeldelse for trakassering.

Anonymous poster hash: f1a65...da8

Skrevet

Desperat for at de sender en mail og ringer en gang?

Ehm det er nå sånn de prøver å få kunder da.

Epost adressen din har de vel fått fra noe annet du har signert at de kan selge adressen videre. Gratis pakker til baby og slikt.......

Jeg fikk forresten telefon fra de her om dagen også de er nok midt inne i en kampanje. Opplever at det kommer telefoner fra de ca. en gang i året. Jeg sier bare at jeg er reservert mot salg og ikke er interessert og så legger jeg på. Var kunde der når barna var små og var lite imponert over opplegget deres i forhold til bøker og annet.

Men de er da ikke verre en andre bokklubber når det gjelder å prøve å selge

Anonymous poster hash: ec094...e74
Gjest Sekretøsa
Skrevet

De har ringt meg og. Dvs, de har funnet nummeret mitt på nett og ringt. Problemet er jo at de ringer datteren min, siden hennes tlf står i mitt navn. Har lagt på hver gang, men de bare ringer og ringer...

Skrevet

De ringte meg isted. De gav seg ikke selv om jeg sa jeg hadde sagt nei flere ganger og var reservert mot telefonsalg for dette var selvsagt en pakke jeg ikke kunne si nei til, og det var jo ikke salg de skulle GI meg en pakke, jeg skulle jo bare betale porto.... Ghhhaaaaa !!!!!! Truet med anmeldelse til slutt, og da la de bare på.

Skrevet

Hvilket nr ringer de fra?

Anonymous poster hash: 1aa04...caa
Skrevet

De ringte meg på fødestuen! Slå den!

Anonymous poster hash: 95792...71d

Skrevet

Hver gang du er med på en konkurranse eller tar imot gratispakker, prøver o.l. må du trykke at du aksepterer vilkårene, og vilkårene er alltid, uten unntak at samarbeidspartenere får lov å ringe, maile eller sende deg tekstmeldinger med gode tilbud. Det er sånn de får nummeret deres.

De har selvfølgelig ringt meg også, men har aldri opplevd de som ubehagelige. Jeg sier at jeg jobber i bokhandel og har tilgang på veldig gode rabatter gjennom jobben min og overhodet ikke er interessert i å være med i en bokklubb ;) Da går det mange år mellom hver gang jeg hører fra dem...

Anonymous poster hash: ed1db...0da
Skrevet

De har sendt meg en mail, det er alt. Og jeg har både bestilt alt av gratispakker, samt meldt meg på en hel haug konkurranser der man kan vinne babyting. Jeg har tydeligvis vært heldig, forstår jeg.

Skrevet

Fikk også telefon, fordi jeg var "tidligere kunde", noe jeg ikke har vært...

Skrevet

Her så sendte de oss pakker etter vi hadde sagt opp. Når jeg ringte dem å ba dem slutte var det greit. Så gikk det et par uker og tror dere faen ikke de sendte pakke med navnet til ungen min på 2 måneder??? Med faktura med hennes navn! Da svartna det nesten for meg for jeg var så lei av de og når de begynner å gå på ungen min fordi jeg ikke vil ha abo. der blir jeg sur! Da var jeg ikke hyggelig i telefonen for å si det sånn

Skrevet

Ringte fra 31 30 47 xx

Anonymous poster hash: d7342...987

Skrevet

Har du ikke mottatt noen av disse gratis velkomstpakkene?

Er nok derfor de ringer deg..

Anonymous poster hash: 376ba...3e9
Skrevet

De ringer meg og i et bankende kjør, en svenske som jeg ikke orker stresse med å forstå en gang. Smeller bare på røret, er drittlei. 

Har aldri vært medlem som de påstår heller.

Anonymous poster hash: fe092...96c
Skrevet

De ringer meg non stop også. Måtte true de med anmeldelse for ett par år siden, da jeg gang på gang ba de stryke meg fra alle lister. Men neida, de ringte meg opptil 5 ganger om dagen en periode. Litt vanskelig å forholde seg høflig til slutt da merket jeg!!

Anonymous poster hash: f08c0...81f

Skrevet

Har "bare" fått 2 telefoner fra de, sikkert fordi jeg er reservert mot telefonsalg, men de har sendt meg 5 stykk velkomsttilbud i posten. Nå er minste 10 måneder så skulle tro de hadde forstått at jeg ikke er interessert i tilbud fra de. Tenker at de må bruke mye penger på unødig papir og porto, men direkte plagsomme har jeg ikke opplevd dem. Har heller aldri vært medlem der! 

Skrevet

Ringt som galninger her og. Igår ringte de fra Sverige!!

Skrevet

Det ringte meg noen fra et svensk nummer forrige uke. Jeg turte ikke å ta den, siden det var et utenlands nummer, men tok den da de ringte igjen dagen etter, i ren nysgjerrighet. Jeg sa hei, og svensken snakket non stop i over ett minutt, type at ordene bare raste mens det var umulig å lytte til innholdet. 

Da han endelig gispet etter luft sa jeg at det var hyggelig at han ringte, mens de andre jeg satt i lunsj med begynte å skrattle. Jeg satte selvfølgelig på høytaler, for det var helt vilt å høre på :P 

Tror ikke han ringer igjen... :)

Anonymous poster hash: 2ceff...877
Skrevet

Det ringte meg noen fra et svensk nummer forrige uke. Jeg turte ikke å ta den, siden det var et utenlands nummer, men tok den da de ringte igjen dagen etter, i ren nysgjerrighet. Jeg sa hei, og svensken snakket non stop i over ett minutt, type at ordene bare raste mens det var umulig å lytte til innholdet. 

Da han endelig gispet etter luft sa jeg at det var hyggelig at han ringte, mens de andre jeg satt i lunsj med begynte å skrattle. Jeg satte selvfølgelig på høytaler, for det var helt vilt å høre på :P 

Tror ikke han ringer igjen... :)

Han var fra go'boken, altså ;)

Skrevet

Et lite tips for å unngå slike ting, og at de får tak i tlf nr ditt, eller spamer deg ned med mail. Lag en egen mailadresse som man kun bruker til å bestille gratis ting, eller til andre slike formål... Som tlf nr oppgir jeg alltid nr til iPaden min, så da har jeg jo oppgitt et reelt nr, det er bare det at det ikke fungerer helt.... :)

Anonymous poster hash: 5c4c5...ef3

Skrevet

Huff, så ekkelt at mange har så dårlig erfaring med dem. Jeg meldte meg inn da barnet mitt var et par måneder gammel for å få velkomstpakken gratis, avbestilte alle pakkene etter det, og meldte meg ut igjen etter et år. Det er noen måneder siden jeg meldte meg ut, og jeg har ikke hørt noe fra de, aldri hatt noe trøbbel.

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Oi, dette hørtes lovende ut.

Jeg meldte guttungen inn for et par dager siden. Fikk en mail med et godt gratistilbud med flere bøker. Ingen kjøpsplikt eller krav til hvor lenge jeg måtte være inmeldt, så jeg takket ja og tenkte å melde meg ut igjen etter at jeg hadde mottat gratispakken.

Mulig jeg har gjort et dumt valg. Det som virker for godt ut til å være sant er som oftest det. Eller noe i den duren.

Kanskje jeg får kjøre omvendt psykologi på de.

Når jeg har mottatt pakken så ringer jeg de hver eneste dag, flere ganger for dagen og takker for den flotte pakken og at jeg er sååå glad for at jeg er blitt medlem og om de kanskje vil komme hjem til meg på kaffi og småkaker siden vi er blitt så gode venner.

Til slutt er de dritt lei meg og nekter meg å være medlem lenger :P

Skrevet

Sist de ringte meg, sa de at "den og den bokpakken ville være supert for barnet mitt". Jeg stilte meg fullstendig uforstående, "Hva, barnet mitt? Jeg har dessverre ikke noe barn, du!" 

Jeg meldte meg inn for flere år siden, men avsluttet abonnementet med en gang. De har ikke ringt siden den gangen.

Anonymous poster hash: 3718e...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...