Gå til innhold

Hvordan vaske reint dobbeldyna mi???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kattungen tissa på dyna mi og dyna får ikke plass i vaskemaskina....noen måte å vaske den på uten å sende den på rens??

Anonymous poster hash: 8999c...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte vår dobbeldyne på rens. Det kosta 300 kr, så ville nok vurdert det om du har råd. Hvis ikke får du prøve å bruke hageslangen eller høre med familie eller venner om de har større maskin enn deg. Kattetiss er overhode ikke lett å få bort, så i ditt tilfelle ville jeg renset eller evt kjøpt ny- selv om det er dyyyrt!

Anonymous poster hash: 091ed...0fd
Skrevet

Det var jo billig med 300kr da....trodde det kosta nærmere 1000kr jeg!! Heh :) er bare en kattunge så det lukter ikke kattpiss, men det lukter jo urin! Så må vaske den. Takk for svar, da sender jeg den på rens :)

Skrevet

Det var jo billig med 300kr da....trodde det kosta nærmere 1000kr jeg!! Heh :) er bare en kattunge så det lukter ikke kattpiss, men det lukter jo urin! Så må vaske den. Takk for svar, da sender jeg den på rens :)

Spørr for sikkerhets skyld hva det koster, prisene kan jo sikkert variere en del fra renseri til renseri :)

Jeg ble hvertfall positivt overasket da det kostet 300 kr, hadde trodd det minst var dobbelt så dyrt.

Anonymous poster hash: 091ed...0fd

Skrevet

Kattetiss får du nok ikke vekk :/ Det er nesten umulig... Tror nok jeg ville brukt penger på ny dyne først som sist :(

Anonymous poster hash: 8e74a...ea7
Skrevet

Jeg renser dundobbeldyna mi en gang i året, betaler 380kr. Det er det verdt syns jeg. Renser putene også, 175kr pr stykk....så da må man jo se på prisen av puta om det er verdt det

Skrevet

Hvor mange kg må vaskemaskinen ta for at den skal klare å vaske en dobbeldyne?

Holder det med 9 kg, tro?

Vet at vanlige dyner (140x200) krever en maskin som tar minst 7 kg.

Anonymous poster hash: a679c...cf7
Skrevet

Jeg vasket trekket på en overmadrass i en 8kg vaskemaskin. Den er tung, men det gikk helt fint. Nå var jo åpningen og trommelen på min vaskemaskin ganske stor, så jeg fikk alt inni. En dobbeldyne har jeg vasket i samme maskin, det gikk også helt fint.

Det skal sies at min dobbeldyne var av dun, så da vasket jeg sammens med et par tennisballer som "slår" duna. Man bør også HELST tørke den i en tørketrommel med de samme ballene. Dette er det beste om man har dun.

Anonymous poster hash: 41501...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...