❤lille stjerne❤ Skrevet 11. september 2013 #1 Skrevet 11. september 2013 Det ble et forsøk til likevel, vanskelig å gi opp når ønsket om en liten skatt til er sterkt (har en nydelig storkejente fra før). Fikk resept på Lutinus denne gang, aldri brukt før. Noen som har erfaring med det? Merker man noe på humør og sånt?
Somewhere over the rainbow Skrevet 11. september 2013 #2 Skrevet 11. september 2013 Hei .. Jeg brukte lutinus etter ivf .. Hadde ikke noen plager egentlig .. Lykke til :-)
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2013 Takk! Håper det blir noe denne gangen!
Stella&My+2 Skrevet 11. september 2013 #5 Skrevet 11. september 2013 Har brukt lutinus en gang og det var noe skikkelig gris...mye som rant ut igjen gjennom hele dagen, så kjøp inn mye bind;-) Ble også veldig oppblåst og fikk mye stikkninger i nedre del av magen+ veeeldig ømme pupper. Var sikker på at jeg var blitt gravid, men dessverre ikke. Nå går jeg på Cyclogect, og merker ingenting:) Men det variere jo fra person til person:) Masse lykke til i tiden som kommer! Er selv 6dpo i dag og synes tiden går så sakte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå