Gå til innhold

Har ikke ett eneste klesplagg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, idag hadde jeg planer om å dra på klesshopping... Men hva skal jeg liksom ha på meg når jeg ikke har ett eneste klesplagg? Ikke en sokk engang!

Har hatt brann, så alle klærne er sendt til rens. Har ei bukse og en genser, men det ligger i vaskemaskinen. Kan ikke vente til i morgen med å gå ut døra, det funker bare ikke. Har hverken gardiner, håndduker eller noe som helst jeg kan surre rundt meg! 
Dette er bare til å le av, sitter her i truse og håndklepapir surret rundt brystene! :P

Er fortvilet, men må jo le litt også. Hjelp!

Anonymous poster hash: 31b0e...7dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er seriøst så ringer du noen du kjenner og ber om å få låne noen plagg eller så ringer du en butikk og ber dem om å komme innom med et sett tøy i riktig størrelse. Det tipper jeg de fleste ville gjøre.

Anonymous poster hash: 3edc8...9ad
Skrevet

Tuller du? Har du venner eller familie som kan ta turen til deg med en joggedress i det minste:)

Anonymous poster hash: 221b9...d3a

Skrevet

Huffda, hvor bor du da. Kanskje noen her kan komme innom med noen klær så du får handlet.

Skrevet

Off så trist med brann. Har du ingen venner eller familie som kan komme innom med en joggedress til deg?

Skrevet

Skriver du hvor du er tenker jeg du kan ha noen på døra med klær på 30 minutter.

Anonymous poster hash: 3edc8...9ad
Skrevet

Kjenner du virkelig ingen som kan låne deg en joggebukse og en t-skjorte så du får gått på butikken?

En nabo, venninne, familie e.l. du kan ringe?

Anonymous poster hash: e319c...f7f
Skrevet

Takk, har faktisk ikke tenkt på å ringe noen :P Vært mest i min egen verden om hvordan jeg skulle klare å få meg noen nye klær!

Har ringt ei veninne som skulle komme bort med ett par klesskift som jeg kunne låne litt senere.

Nei, jeg tuller desverre ikke. Har man brann, så har man brann. Tenkte mest på å berge barn og bilder, ikke snakk om å tenke på å prioritere klær! Klær kan erstattes, ikke liv.
Barna dro rett til faren, så han tar seg av dem og det de måtte trenge nå. 

Skrevet

Godt du klarte å redde mobilen eller pcn slik at du kom deg på forumet ;-)

Anonymous poster hash: 3e29f...a27
Skrevet

Godt du klarte å redde mobilen eller pcn slik at du kom deg på forumet ;-)

Anonymous poster hash: 3e29f...a27

Haha, yes! Dib var det aller første som sto i hodet på meg, FØR barna! Alle de gode rådene og tipsene deres kunne jeg ikke klart meg uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...