Gå til innhold

Flere her som venter baby i April?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nr. 3 :wub:

Har termin 17 april.

Jeg har slitt endel med trøtthet og mangel på energi, men har hjulpet litt de siste dagene *krysser fingre og tær og håper det fortsetter slik*.

Ellers har jeg vært mye uggen og småkvalm. De første ukene av graviditeten var et atombombescenario av hormoner! Var like før jeg vurderte å flytte fra mann og barn :P

Fortsat litt småhormonell til tider, men ikke slik som det var tidligere.

Så vidt jeg husker så er denne graviditeten veldig like som jeg hadde med nr. 2 som er gutt :)

Har termin 25. april. Er gravid for andre gang, mistet i uke 9, ble gravid igjen med en gang:) Sliter med kvalme og oppkast litt av og på. Er student og har obligatoriske forelesninger, er bekymret for at jeg ikke skal bli bedre snart. Hvis jeg er borte mer enn 70 % får jeg ikke ta eksamen:(

Nr 3 her også. Termin 18 april og hormonene har begynt å bli mildere. 

Ellers er jeg blitt sykemeldt pga kvalme og har fått noen piller på resept mot kvalme for å få i meg mat ellers blir det innleggelse :( Ellers er søvn min store kjærlighet om dagen :) 

Annonse

Har termin 25. april. Er gravid for andre gang, mistet i uke 9, ble gravid igjen med en gang:) Sliter med kvalme og oppkast litt av og på. Er student og har obligatoriske forelesninger, er bekymret for at jeg ikke skal bli bedre snart. Hvis jeg er borte mer enn 70 % får jeg ikke ta eksamen:(

Mente selvfølgelig at jeg må være tilstede minst 70%:P

Termin 9 april, så er vel 10 + 3 nå, snaaaart 12 uker ;-) min nr 2.

Jeg er fulltidsstudent med 50 % jobb i tillegg, jeg skulle vært både på jobb og skole i dag, men ligger i en krøll på sofaen og håper at jeg er ferdig med å spy :-(

Hormonene gidder jeg ikke snakke om en gang ;-)

Termin 10 april. Er gravid for 3 gang :-)

Har vært litt små uggen og små kvalm, men ikke noe oppkast. Er trøtt og har 0 energi om dagen. Men er ellers frisk :-) Jo, så var det disse hormonene ja....Ja de har jeg :-) Må ta meg selv i nakken noen ganger :-)

Termin 16. April her... Ingen humørsvingninger så langt men en forferdelig kvalme etterfulgt av oppkast så jeg har krølla meg i et hjørnet i sofaen og gjør minst mulig.. Var veldig trøtt i starten men det har gått over til "får ikke sove"

Annonse

• 2 uker senere...

Termin 25. april med skatt nr 2 :) Ska på tidlig ul nå på tirsdag :) Gleder meg! Har vært mye kvalm og ekstremt trøtt, men har så smått begynt å komme seg nå den siste tiden. Hadde en fæl bekkenløsning med første, og er litt småredd for at  jeg har begynt å kjent tegn til det denne gangen også. Er det noen som vet om det finns en april 2014 gruppe på facebook forresten? :)

Termin 25. april med skatt nr 2 :) Ska på tidlig ul nå på tirsdag :) Gleder meg! Har vært mye kvalm og ekstremt trøtt, men har så smått begynt å komme seg nå den siste tiden. Hadde en fæl bekkenløsning med første, og er litt småredd for at  jeg har begynt å kjent tegn til det denne gangen også. Er det noen som vet om det finns en april 2014 gruppe på facebook forresten? :)

Send meg pm med navnet ditt så legger jeg deg til i termingruppa :) Er i en på fb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...