Gå til innhold

Noen som har blitt sjekket opp

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker å ha lest om morsomme historiene om ONS her inne, men er det noen som har blitt sjekket opp på en morsom, merkelig, søt, syk måte, og som vil fortelle om det?

Jeg kan begynne da...

I slutten av tenårene jobbet jeg 3 forskjellige plasser, og jeg hadde den samme merkelige og jålete kunden alle 3 stedene. Det første stedet jobbet jeg lenge, og da jeg traff på han på sted nr 2 var han full av gode ord om meg til min daværende arbeidsgiver. Da han kom innom arbeidsplass nr 3, spurte han meg "vil du være med på en fest der du er i fokus, og blir behandlet som den prinsessen du er mens alle rundt deg tilber deg og gjør det du vil?" Ung og sjokkert som jeg var, klarte jeg bare å stamme frem et spørrende "javel?"

Han spurte meg om mailadressen min, og jeg fikk en mail om jeg ville møtes på Dolly Dimples der vi kunne konversere over et glass pepsi. Svarte aldri på den mailen, og han overså meg siden, til og med de gangene han kom innom med en ny dame i ny og ne... GRØSS!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid vært den stygge andungen (som aldri ble noen svane ihvertfall) jeg så har aldri blitt sjekket opp som jeg har fått med meg.

Jeg har nå hatt kjærester og vært gift men det har vært vennskap som har blitt til mer aldri noen som har falt for meg og min (manglende) sjarm sånn helt av seg selv uten å kjenne meg nei

Anonymous poster hash: e6708...b28
Skrevet (endret)

Ble sjekket opp på det lokale kjøpesenteret. Var gravid i sjuende måned og leide rundt på 2-åringen min, i tillegg gikk svigermor ved siden av meg. Var sikker på at det var skjult kamera, men dessverre ikke :P

Endret av Madolyn
Skrevet

Satt på toget hjem fra oslo etter trening en kveld (trener kickboxing så var relativt svett og sliten der jeg satt) Og så kommer det en mann bort, setter seg ned og sier; Beklager men jeg måtte bare sette med ned her ved siden av deg, for jeg kunne ikke motstå din skjønnhet.. Haha.. Det er alltid koselig å få et kompliment eller to altså, men er ikke det jeg forventer rett etter trening :P

Anonymous poster hash: b633a...84f
Skrevet

Ble sjekket opp på det lokale kjøpesenteret. Var gravid i sjuende måned og leide rundt på 2-åringen min, i tillegg gikk svigermor ved siden av meg. Var sikker på at det var skjult kamera, men dessverre ikke :P

Haha, det hadde jeg faktisk trodd selv også! :P Men jeg hadde fått en skikkelig selvtillitsboost resten av graviditeten i hvertfall!

Min søster ble sjekket opp 1 mnd før termin, men han trodde det bare var kvinnelige former da hun pekte på magen.....

Skrevet (endret)

Satt på toget hjem fra oslo etter trening en kveld (trener kickboxing så var relativt svett og sliten der jeg satt) Og så kommer det en mann bort, setter seg ned og sier; Beklager men jeg måtte bare sette med ned her ved siden av deg, for jeg kunne ikke motstå din skjønnhet.. Haha.. Det er alltid koselig å få et kompliment eller to altså, men er ikke det jeg forventer rett etter trening :P

Anonymous poster hash: b633a...84f

Hahaha, fantastisk! :D

Endret av lillelykkelig ♥ jenten min ♥
Skrevet

Jeg ble "stalket" :o:P

Jeg satt på toget fra hamar til Gardermoen å ser en skikkelig sexy mann.

Jeg ser en del bort på han,å han smiler sjarmerende bort til meg,men ingen tør ta kontakt.

En uke senare kontakter han meg på facebook! :o

Hadde jo ikke sagt hei eller noe til hverandre så han ante jo ikke hva jeg het eller noe.

Det viste seg at han var ikke farlig,å har faktisk møtt han igjen etter denne episoden :)

Anonymous poster hash: 7c917...610
Skrevet

Det har jo hendt noen ganger. Men de jeg kanskje husker best er:

Nr 1: Jeg var på familie ferie til Spania. Den ene kvelden dro vi å spiste middag. Det er jo en kjendt sak at det kommer forskjellige selgere for å selge ting mens man venter på middagen. Det kom altså en klokkeselger bort til oss. Snakket med min far om at jeg var en nydelig datter. Og om han kunne få gifte seg med meg, og han kunne gi ham kuer, griser og sauer. Pappa sier pent nei, og jeg sa: I have a boyfriend.. 

Så gikk han. Hadde ikke kjæreste, men hadde ikke så lyst til å bli en klokkeselger Frue heller ;)

Nr 2: Jeg og ektemannen og barna mine var på ferie sammen med svigers og svigerinnen min. Vi var på stranda å solte oss. Det led på dag, og ektemannen tok barna å gikk opp igjen på rommet. Så det var jeg, svigerfar og svigerinnen min som var igjen. Det var en gjeng med lokale gutter som spilte beachvollyball. Så pluteselig trillet ballen bort til solsengen min. Da hører jeg et Hei, og så sette en gutt seg ned. Og lurte på om jeg ville bli med å spille sammen med de, og så var jo jeg selvsagt så nydelig og pen. Jeg sa fint nei. Selv om han spurte 6 ganger. 

Jeg får en del oppmerksomhet i utlandet pga at jeg er blond og har blå øyner, og blir lett brun... 

Artig tråd dette her.. Hehe..

Anonymous poster hash: 14e27...bed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...